۶۵۰ هزار جوان در خراسان رضوی مجردند

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۶۵۰ هزار جوان در خراسان رضوی مجرد هستند که ۱۱ هزار نفر از آنان جزو کارمندان استان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن عزیزی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۶۵۰ هزار نفر از ۲ میلیون و ۶ هزار و ۵۶۹ نفر جوان بین ۱۸ تا ۳۴ سال در خراسان رضوی مجرد هستند که از این تعداد ۱۱ هزار نفر از کارمندان استان هم مجرد هستند.

او تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها پرداخت وام ازدواج چهار درصد به زوج‌های جوان است که پارسال از ۹۴ هزار و ۹۴۵ نفر متقاضی وام ازدواج در استان به ۸۷ هزار و ۹۷۳ نفر وام ازدواج ۱۵۰ میلیون ریالی پرداخت شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در سه ماه نخست امسال هم، از مجموع ۲۷ هزار و ۵۳۴ نفر متقاضی، وام ازدواج به ۱۳ هزار و ۸۰۸ نفر وام ۳۰۰ میلیون ریالی پرداخت شده است.

عزیزی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا‌های اساسی و ساخت داخل برای زوج‌های جوان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف استان و هلدینگ‌های سرمایه گذاری از برنامه‌های مورد نظر در موضوع ازدواج است و بنا است که ۱۰ نمایشگاه در مشهد و مراکز شهرستان‌ها برپا شود.

او ادامه داد: توجه به مشاوره‌های رایگان قبل و حین ازدواج هم از دیگر برنامه هایی است که نقش مهمی در زندگی سالم ایفا می‌کند و در این زمینه ۱۴ مرکز مشاوره رایگان تخصصی ازدواج راه اندازی شده است که ۹ مورد در شهر مشهد است.
 
انتهای پیام//م.پ

راه اندازی ۱۴ مرکز مشاوره رایگان تخصصی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.