۷ دلیل که نشان می‌دهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

در گزارش زیر ما ۷ دلیلی که نشان می‌دهد غول‌ها وجود داشتند را برای شما آماده کردیم. با ما همراه باشید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس باور دانشمندان، نسل انسان در طول تاریخ، تکامل زیادی یافته. بعضی‌ها با جثه کوچک و بعضی‌ها با جثه بزرگتر.

اما خب اگر به شما بگوییم که انسان‌هایی با سایز دو یا سه یا چهار برابر سایز انسان‌های امروزی وجود داشتند چی؟

در این گزارش ما ۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند را برای شما آماده کردیم. با ما همراه باشید.

۷. ردپای غول چینی

۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

در آگوست سال ۲۰۱۶ یک کشف عجیب و حیرت انگیز در گوئیژو چین اتفاق افتاد. یک عکاس وقتی که در حال کوهنوردی بود، ردپا‌هایی رو پیدا کرد که درست شبیه رد پا‌های انسان بودند. اما با این تفاوت که بیش از دو برابر سایز پای انسان از طول و عرض داشت و حدود سه سانتی متر به درون زمین فرو رفته بود. دانشمندان تخمین زدند که باید این ردپا برای کسی بوده باشد که تقریبا چهارمتر قد داشته.

خیلی‌ها میگویند که داستان این ردپا دروغ است که کاملا هم قابل درک است، اما خب این حقیقت را نمیشود نادیده گرفت که این اولین بار نیست که همچین چیزی کشف میشود.

در سال ۱۹۱۲ یک ردپای ۱۲۰ سانتی متری در آفریقای جنوبی پیدا شد و قدمت آن به ۲۰۰ میلیون سال میرسید که گفته میشود برای تمدن باستانی غول‌ها است که داستان و ریشه‌هایی در فرهنگ‌های هندی، انجیل و اسلام را دارد. چیزی که خیلی جالب است این است که این ردپای سال ۱۹۱۲ برای کسی بوده است که تقریبا بیش از ۸ متر قد داشته و میتواند یک غول خیلی بزرگ بوده باشد.

۶. نبش قبر برادران فیلیپس

۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

یک مقاله خبری در سال ۱۹۱۲ از جزئیات یک نبش قبر در قبرستان کوهستانی خبر داد که توسط برادران فیلیپس انجام شده بود. این قبرستان در ویسکانسین آمریکا بود و به نقل از نیویورک تایمز در چهارم می‌سال ۱۹۱۲ تعداد ۱۸ اسکلت غول پیکر که در این قبرستان کوهستانی به دقت دفن شده بودند کشف شد. این استخوان‌ها کمی شبیه اسکلت میمون‌ها بودند، اما خب از خیلی جهات هم شبیه اسکلت انسان‌ها بودند و بعد از نظر کارشناسی این استخوان‌ها استخوان انسان شناسایی شد.

قبل از آن هم اسکلت غول‌ها در ویسکانسین پیدا شده بود که اولین آن به نقل از نیویورک تایمز در سال ۱۸۸۱ توسط یک سری محقق پیدا شده بود و دومی هم یک غول تقریبا سه متری در سال ۱۸۹۷ بود که این تئوری را به وجود آورد که امکان داشته که ویسکانسین تمدن قدیمی برای غول‌ها بوده باشد.


بیشتر بخوانید

۵. بقایای غول‌ها در اکوادور

۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

در سال ۱۹۶۴ چندین فرد محلی با پدر کارلوس واکا  تماس میگیرند. کارلوس یک کشیش بود که با بیمارستان‌های محلی کار میکرد. محلی‌ها یک عالمه استخوان‌های عجیب و غریب در مناطق کوهستانی پیدا کرده بودند و بعد از بررسی این کشیش فهمید که این استخوان‌ها برای انسان‌ها هستند، اما سایز آن‌ها چندین برابر بزرگتر از سایز استخوان‌های معمولی است.

بعد این استخوان‌ها پیش یک متخصص باستان شناس برده شد. او به همراه چندین متخصص دیگر، استخوان‌ها را بررسی کرد و به این نتیجه رسیدند که این استخوان برای انسانی بوده که تقریبا ۸ متر قد داشته و محققان تخمین زدند که این استخوان‌ها که این استخوان‌ها حداقل ۱۰۰۰۰ سال قدمت دارند.

این متخصص باستان شناس ادعا کرده که منطقه‌ای که این استخوان‌ها در آن پیدا شده به قبرستان غول‌ها در میان محلی‌ها معروف است، اما این ادعا هرگز اثبات نشد.

۴. غول‌های وارنا

۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

این استخوان‌ها در شهر وارنا در کشور بلغارستان اتفاق افتاده. باید بدانید که وارنا قبلا شهر باستانی یونان به نام اودسوس بوده که به داشتن هزاران راز و رمز در مورد غول‌ها مشهور است و جای تعجب ندارد که در ژانویه سال ۲۰۱۵ یک اسکلت بزرگ انسان در آنجا کشف شده است.

این اسکلت به صورت خیلی جالبی دفن شده بود و دست‌های این اسکلت به کمرش بوده. بعضی‌ها که خیلی تردید داشتند گفتند که این اسکلت برای یک انسان خیلی قدبلند بوده، اما یک سری دیگر میگفتند که این غول همان غول باستانی اودسوس است.

۳. غول غارنشین

۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

در سال ۱۹۱۱ دو کارگر معدن تصمیم گرفتن تا یک نوع خفاش را شکار کنند که از آن در تهیه باروت اسلحه استفاده میشد. برای همین برای شکار به یک غار رفتند، اما در آنجا یک کشف باستانی عجیب کردند و بعد از آن آلفرد کروبر که رئیس هیئت باستان شناسی در دانشگاه کالیفرنیا بود را خبر کردند.

آن‌ها چندین مومیایی با سایز نرمال را پیدا کردند، اما در کنارش چند اسکلت را پیدا کردند که به صورت شگفت آوری بزرگ بودند و بالای ۳ متر قد داشتند و حتی جای دستی بزرگی را در همان غار پیدا کردند که اصلا شبیه به یک انسان معمولی نبود.

۲. رودخانه‌ی کلرادو

۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

در سال ۱۹۰۵ جی‌ای کینکی در رودخانه‌ی کلورادو در حال قایق سواری بود که یک تونل بزرگ را پیدا کرد که ۱.۵ کیلومتر به زیر زمین میرفت. او تونل را دنبال کرد و یک مجسمه‌ی بودا را پیدا کرد. چندین وسیله‌ی تاریخی دیگر مانند نیزه و شمشیر را هم پیدا کرد، اما کشف شگفت آور، اسکلت انسان‌هایی بود که دو تا سه متر قد داشتند.

چیزی که قضیه را بیشتر مشکوک میکرد این بود که بعد از این کشف دولت آمریکا این منطقه را کاملا مسدود کرد و هیچ خبری دیگری از آن بیرون نیامد.

۱. غول‌های دره‌ی مرگ

۷ دلیل که نشان میدهد غول‌ها وجود داشتند + تصاویر

در سال ۱۹۳۱ یک فیزیکدان، غار‌ها و تونل‌هایی را در دره‌ی مرگ در آمریکا پیدا کرد و تصمیم گرفت تا این تونل‌ها را با فردی به نام دنیل اس آو وی بگردد.

وقتی به آنجا برگشتند فهمیدند که آن مکان یک غار معمولی نیست بلکه محیطی به اندازه‌ی ۲۸۹ کیلومتر مربع در زیر آن وجود دارد.

اولین چیزی که پیدا کردند یک جای تقریبا مذهبی بود و پر از نشانه‌ها و علامت‌های مختلف بود. اما در کنار آن‌ها یک چیز عجیب و غریب و بزرگی که کشف شد اسکلت انسانی بود که دو تا سه متر قد داشته و این داستان اولین بار در یک روزنامه چاپ شد، اما گفته میشود که این اسکلت‌ها توسط دولت آمریکا جمع آوری شده و بعد از آن هیچ نشانه‌ای از آن به جا نماند.

منبع: تن تاپ

انتهای پیام/

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نیست و صرفا از سایت تن تاپ بازنشر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
به نظرمن همه اینهاانسان بودندولی باجسم واندازه بزرگ گونه انسان هم مثل سایرگونه های جانوری بزرگ وکوچیک داره اگرهم بعضی ازجانوران گونه بزرگ وکوچیک ندارن حتمامثل دیگرگونه های انسانی منقرض شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
به نظر من قول همان انسان های اولیه هستند که هر قرن کوچک تر شدند پیجم
در روبیکاAMir-amirni14
United States of America
زهرا
۱۶:۰۷ ۱۵ دی ۱۴۰۲
عقل ها بیشتر شده جثه ها کوچیکتر هنوزم کوچیکتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
به نظر من. ۴وله.وجود داشتند چرا. که. در قران هم. به انسانهایی. که اندازه. در خت. خرما. بودند. اشاره. شده
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۰۹:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
اینا در اصل قوم اولیه ما بودن و در اثر زمان ما به تدریج به این قد رسیدیم به عنوان مثال قد حضرت آدم وحوا ۳۰ متر بوده و فرزندان آنها پس از دیگری قدشان کوتاه تر بوده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
دقیقأ کجا ذکر شده که قد آدم و حوا 30 متر بوده لطفأ با منبع ذکر کنید .اگه اون آدم و حوایی که منظور شماست و همچنین ذکر شده که آسمان و زمین در شش هزار سال پیش و فقط در مدت شش روز ساخته شده شما رو به حال خودتون واگذار میکنم ولی اینو بدون که قدمت انسان امروزی به بیش از 200 هزار سال پیش بر میگرده و این انسان های غول پیکر هم اسکلتشون در تمام قاره ها یافت شده و فقط قوم عاد نبوده . در دوران معاصر هم انسان هایی دیدیم که نزدیک به 3 متر قد داشته اند و با چه مشکلاتی رو برو شده اند و همگی هم در جوانی مرده اند . حالا شما میگی 30 متر یعنی به اندازه یک ساختمان 10 طبقه اصلأ میدونی چی داری میگی. انسان 30 متری به هیچ وجه نمیتونه روی 2 پاش بلند شه حالا چه برسه به اینکه بخواد راهم بره .حداقل برو چهارتا مستند در این باره ببین بعد بیا بگو 30 متر .در مورد زمین هفت آسمانم بهت بگم که اینو دیگه هر بچه ای میدونه که قدمت کیهان به 14 میلیارد سال پیش و زمین هم به 4 و نیم میلیارد پیش میرسه ،نه شش روز .آسمان هفت طبقه ای هم وجود نداره اونی تو میگی ،بهش میگن اتمسفر و بعد از اونم خلاء ست . حالا دیگه وارد بحث ماده تاریک و انرژی تاریک وفیزیک نمیشم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
غول برررره
Poland
رضا
۱۰:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دوستان اینا همون غولهای جک و لوبیای سخرامیزن /و دو تاشونم از اجداد غول برره هستن /که ثابت شده /و جسد شیر فرهاد برره هم پیش همین اسکلتها سالم پیدا شده /سالم ماندن جسد هم بخاطر اعمال صالحش بوده و در جنگ اخرش کنار چاله اسکندرون بوده
Iran (Islamic Republic of)
Amir_hoseen
۱۳:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
برادران این ها غول نیستند. اینها از انسان های دوره ی حضرت آدم هست. که ۶ میلیون سال پیش زنده بودند و رفته رفته ژنتیک انسان ها تغییر یافته.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۴۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
کودک عزیز ،شش میلیون سال انسان وجود نداشته .تو رو خدا چهارتا کتاب بخونید حداقل مستند ببینید .اشکال ما ایرانیا نخونده و ندونسته حرف زدنه.
Iran (Islamic Republic of)
اشو
۱۵:۰۰ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
سلام به نطر من اینا وجود داشتن دلیل محکمش هم یکی وجود اسکلت دایناسورهاست که قدی بالای ۲۰یا سی یا بیشتر هم دقیق نمیدونم داشتن
همین حالاشم مثلا نهنگ هست ۵۰تا ۶۰ متره
یا از گیاهان مثال بزنم الان درختایی تو آمازون هست بالای ۲۰۰متر بلندیشونه خوب انسان هم موجودی بوده مثل اینا
قدو قامت انسان ،انسان رو جدا نمیکنه از موجودات دیگه قدرت تفکر و استفاده درست از تجربه هاشه که مجزاش کرده از دیگر موجودات
امیدوارم از تجربه خودتان و دیگران بتونید به درستی استفاده کنید تا زندگیتان روز به روز بهتر و زیبا تر بشه
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
بچه تو انسانی که روی 2 پا راه میره رو به حیوانی که روی 4 دست و پا و راه میره یا نهنگی که بدون دست و پا تو آب شناوره و یا درخت مقایسه میکنه .ببین کیا دارن اکسیژن و مواد غذایی به این گرونی رو مصرف میکن .بچه برو مطالعه کن وقت واسه حرافی زیاده.اگه دوست نداری بخونی برو این مستند رو ببین اسمش هست (اهمیت اندازه ها).آفرین پدر مادرتم زیاد اذیت نکن بشین درستو بخون زندگی خرج داره.
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۲۰:۰۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
به نظر منم غول ها وجود داشته اند شایدم الان وجود داشته باشه مطلب های خیلی خوبی
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۷:۲۸ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
آیا قوم ثمود وعادواقعاقد ۱۱ متری داشتن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهدی
۲۱:۱۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
سازه های عظیم به دست همین غول ها که اجدادمابودند ساخته شده از ۱۵۰۰سال گذشته شایدم بیشتر قدهای انسان به خاطر تغذیه ومرض ها روزبه روز کوتاه ترمیشود
Iran (Islamic Republic of)
نیما فولادفر
۱۶:۵۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
4 دلیل برای این سوال عجیب وجود دارد 1 غول ها وجود دارد 2انسان های اولیه بودن 3 همهی این ها واقیعیت ندارد 4 کار کشور های جهان است چون وقت در قاره های امریکا مشهاده شده اسکلت ها
Iran (Islamic Republic of)
farzad
۱۵:۰۸ ۱۷ تير ۱۴۰۱
این انسانهای غول آسا کاملا غیر زمینی هستن تو آمریکا دی ان ای این موجودات را از استخوان جمجمه آزمایش کردن و فهمیدن که این موجودات از سیاره دیگری آمده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۶۶ جک
۱۹:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
از نظر من غول وجود داره چون در بیش از100 کشورهای دنیا آمده در تورات قرآن و انجیل به موجوداتی بلند قامت اشاره شده مثل دیوها که حضرت علی آنها را به زمین تبعید کرده یا مثل عجوج مجوج قومی که به مراتب از انسان خینگ تر ول تعظیم موجوسه تر که از انسان ها قرامت می‌گرفتم ولی به یکسری دلایل نا شوکریشن از زمین و دو آسمون که در آخرت به زمین میاد تبعید شدن راستی شما به افسانه ها اعتقاد دارید من که دارم اگر دارید بنویسید ب واگرنه بنویسید نه
Iran (Islamic Republic of)
پارمیس
۱۴:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام به همه ی شما

عزیزانی که میگن این واقعی نیست و کشک و دروغه اصلاً این واقعیت نداره این ها تایتان هستند اگر باور نمی کنید باید به انیمه انیمه اتک آن تایتان مراجعه کنید و ببینید که ایسایاما چه چیزهایی در مورد غول ها یا همان تایتان ها گفته است باور نمی کنید بزنید حقایقی در مورد تایتان ها خدانگهدار
United States of America
کاکا
۰۹:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام منم یک اسکلت بزرگ دیدم بعد چند روز انکار تخریب کردن اسکلت در داخل یک و.ه نیمه ریخته بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تغذیه سالم و کاملا ارگانیک همین نتیجشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
عالی
United States of America
سیدرامین حسینی
۱۹:۴۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
باسلام قدمت جمجمه هابیل وزدن ۴۳۰هزارسال اما قدمت زمین بیشتر از هزار حتی میلیون ساله انسانهای اولیه زانو خمیده وگردن وسر پایین داشتن وهنگام راه رفتن پاهاشون رو زمین میکشیدن به احتمال قوی بیشترین علت مرگ اونا به غیر از بلایای طبیعی وحیوانات وسرما وغیره این باشه چون نمیتونستن زیاد اطراف ودید بزنن وحالت پایداری برا راه رفتن نداشتن وپاهاشون گیر کرده به ریشه درختان ویا سنگها وزمین خوردن وباعث اثابت سراونا به جاهای سخت ومنجر به مرگشون شده قدانسانها اولیه بعد از دوره نئاندرتالها یا همون انسان هوشمند یختمل تمایل داشته وحتی به ۵ مترم در خارج از ایران رسیده واسکلت اوناکشف شده
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی شیدادوست
۱۱:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
آفرین بر تو عزیز من
Iran (Islamic Republic of)
ناروتو
۱۴:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
بله از اشنایان شنیده ام گفتن من دیدم بالا کوه یه مرد بوده که انگشتش اندازه ی مچ انسان بود و چشماش پر از خون قرمز شده بوده و ما یواش یواش قدمون کوچیک تر شده الان نسل بعد ما کوچیک تر هم هست این مدرک خوبی هست که قبلا انسان های بزرگ بوده که یواش یواش کوچیک شدن و ما شدیم
Italy
حسام
۱۱:۲۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
به مورور زمان قدشون کوچیک شد و به خاطر همین آدم کوتوله ها وجود دارن در ایران
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۱:۴۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
یا خدا اون عکسی که دیدم خیلی ترسناک بود
Iran (Islamic Republic of)
بابک خرمدین
۱۲:۰۰ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
از غول ها در کتاب های دینی یاد شده است مانند یاجوج و ماجوج که ذوالقرنین(کوروش)جلوی آنها سدی ساخت یا قوم عاد همیگطور در شاهنامه فردوسی بسیار به غول ها و دیوها یاد شده است
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
وای ما براشون کوتوله بودیم
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۲۱:۳۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام حضرت ادم وحوار بافرزندانش ۷متر قدشون بود بعد هی نسل به نسل قد کوچک میشدند براب همین انسان ها قدشان اینقد هستند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
تو متر به دست پیششون بودی.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
درواقع این غول ها همان قوم های اولیه مانند قوم عاد و قوم ثمود هستند انسان ها در آن زمان تا قد ۲۰ متر هم بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خیلی بزرگ هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۰۲:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
سلام در شاهنامه فردوسی اشاره ای به وجود دیو شده که در زمان پیشدادیان و پادشاهی تهمورث وجود داشته اند و او به مبارزه با آنان می کند و از وی با لقب دیوبند (/دیٓوْبَنْد/) یاد می‌شود و پسر هوشنگ است. لقب دیوبند یادآور چیرگی او بر دیوان و جادوان است که در متون کهن‌تر هم به آن اشاره شده‌است. طهمورث در ابتدای پادشاهی هدفش را شستن جهان از بدیها، کوته کردن دست دیوان از هر جا و آشکار کردن چیزهای سودمند در جهان اعلام داشت.پس از تابیدن فرهٔ ایزدی از طهمورث، او رفت و اهریمن را به افسون ببست و بر وی زین نهاد و زمان‌تازمان سوار بر وی گرد گیتی می‌تاخت. دیوان چون چنین دیدند به جنگ شاه برخاستند. طهمورث دو بهره از ایشان را به افسون ببست و باقی را با گرز گران تارومار کرد. چون ایشان را به بند کشید، دیوان به وی گفتند که اگر ما را رهایی‌بخشی تو را هنری یاد خواهیم داد که تا این زمان نشناخته باشی و آن هنر نبشتن بود
Iran (Islamic Republic of)
جانعلی حسینی
۱۸:۲۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
جالبه خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
بسیار جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
دروغ اندردروغ اندردروغه کمی ماست وبقیه اش آب ودوغه.
ایناهمه اش چرت وپرته آدم قدش بیشتراز۲/۵باشه نمی تونه سرپاوایسته،خم می شه،نمی تونه بدوه،کارهاش وانجام بده و...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
اینها که همه 7 یا 8 متری بود چیزی نیست
قوم عاد که خدا توی قرآن از اونا نام برده قدرتی فراتر از انسان‌ های امروزی داشتن و اندازه درخت های نخل قد داشتند یعنی
10 تا 15 متر. و به خاطر نافرمانی هاشون از پیامری که داشتند خدا اونهارو با گردباد شدید از بین میبره و در آخر اونها رو اینطوری تشبیه میکنه توی قرآن : مانند نخل هایی بر زمین افتاده!
. الله اکبر الله اکبر الله اکبر از قدرت خدا.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
قوم عاد نبودن این ها ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
چه باحال
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۱۶:۴۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
عالی من کاملا این رو قبول دارم و میپذیرم دلیلش هم اینه که در این مورد تحقیق کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۲۲:۳۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
همش فتوشاپ و چرت و پرته دروغ 13 آوریل 13 بدر و از این چرت و پرتاست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۰۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
بنظر من اونا بزرگ نبودن ماییم که داریم روز به روز به آب میریم تو همین سی سال که عمر من نیگا میکنم میبینم نسل جدید کلا دارن میرن زیر زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جالب بود اما ایران غول بیشتری دارد،
مثلا غول کوه خوار و زمین خوار و یا دریا خوار
و جالب تر غول احتکار
و هنوز هم منقرض نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
این غولا تا نسل ما رو منقرض نکنن منقرض نمی شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جالب بود اما ایران غول بیشتری دارد،
مثلا غول کوه خوار و زمین خوار و یا دریا خوار
و جالب تر غول احتکار
و هنوز هم منقرض نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جالب بود اما ایران غول بیشتری دارد،
مثلا غول کوه خوار و زمین خوار و یا دریا خوار
و جالب تر غول احتکار
و هنوز هم منقرض نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جالب بود اما ایران غول بیشتری دارد،
مثلا غول کوه خوار و زمین خوار و یا دریا خوار
و جالب تر غول احتکار
و هنوز هم منقرض نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
قبر هابیل در سوریه می تونه دلیل خوبی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
قبر حضرت هابیل نه قابیل با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
اینها غول در افسانه نیست بلکه انسانهای درشت اندامند . شاید مربوط به نسل های قبلی انسان بر روی زمین باشند. قوم ثمود که قرآن بارها از آنها یاد کرده غول پیکر و بسیار درشت اندام بوده اند . طبق فرمایش قرآن کریم آنها صخره ها را در سرزمین ها و دل کوه ها (برای ساخت بنا ) می بریده اند .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی.مشهد
۱۵:۲۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
چه عجب بالاخره یکی پیداشد مارو به رسمیت بشناسه.من چنساله تو غار زندگی میکنم تو شهر رام نمیدن.بابا شما کوتاهین والا ۴ متر قد که طبیعیه .یه خیر پیداشه یه سقف بلند بسازه لااقل سینه خیز تو خونه راه نرم.رییس قبیله الان کیه.اینجا نت هم انتن نمیده رسیدگی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
ما کوتاه نیستیم. از بس که شما دائماً در آب نمک تشریف داری باعث شده هیکلت زیاد از حد بزرگ بشه، از اون بشکه آب نمک بیا بیرون، قرصهاتم سر وقت بخور ایشالا خوب میشی
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۷:۱۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
عالی بود عالییییییییییییی :))))
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۵:۰۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
غول ها واقعی بودن و در زمان های قدیم وجود داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
غول یعنی چی
یه آدم قد بلنده
همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۴:۲۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
در خلقت خدا همه چیز هست.ادم بزرگ و آدم کوچک ،
اصلا هم عجیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۳:۵۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
در شهرستان گرمی از توابع دشت مغان در حدود پنجاه سال پیش قبرهایی توسط افراد بومی کشف شد من خودم از ایشان شنیدم که میگفتند سر یک انسان را پیدا کرده بودند که هر یک از دندانهای آن به اندازه یک لیوان بوده . وشیئی مثل میخ طویله از یک طرف جمجمه اش وارد واز طرف دیگری خارج شده بود. چند بار هم برای تاکید پرسیدم که آیا دندانها به اندازه یک لیوان بود که تایید کردند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
راستی این غولها مرغ گوشت میخورند وای مرغ گوشت گرانتر میشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
در برابر غول گرونی اینا گوگولی مگولی هستن .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۴۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
همان یک دلیل مستند قرآنی برای مومنین کل جهان کافیست اینها انسان هستند و از قوم و نژاد عاد بودند عاد نام قومی است که پیامبری به نام هود بر آن‌ها فرستاده شد ولی بر اثر عدم ایمان آوردن به او و خداوند، با عذاب الهی نابود شدند. گمانه‌زنی‌های جدید ارم، سرزمین قوم عاد، را به خاطر ستون‌هایی که در این شهر کشف‌شده‌اند در مکان شهر مدفون‌شده‌ای به نام اوبار در عمان شناسایی می‌کند و قد و اندازه طول بدنشان به 15 متر الی 40 متر و عرض شانه هایشان به 5 الی 9 متر هم می رسیده .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جناب آقای عمار در همان قران و هم تفاسیر و روایات آمده است که خداوند هیچ اثری از اجساد و استخوانهای آن باقی نگذاشت. بنابراین؛ نمیتوان صرف باقی ماندن بناها و خانه های آنها ابعاد آن انسانها را حدس زد. چه اینکه در قرآن هرگز نیامده که آنها بسیار عظیم الجثه یا غول بوده اند. قآن فقط گفته بسیار قوی و نیرومند بوده اند. درضمن چنانجه به تفاسیر مراجعه کنید دلیل این قوی و نیرومند بودن صرفا بدنهای بزرگ و غول مانند نیست بلکه میتواند به این معنی باشد که به علم و دانش مجهز بوده اند و با دانش خود مثل بشر امروز ماشینها و ابزارهای پیشرفته داشته اند و با آن میتوانسته اند به راحتی کوهها را بشکافند و ساختمانهای بزرگ بسازند.
نکته دیگر اینکه اگر شخصی مثلا برج میلاد را ببیند می تواند بگوید این را انسانی غول پیکر ساخته است؟؟!! درحالی که میدانیم این ساختمان بزرگ ماحصل دانش بشر و ابزارهای اوست ونه جثه او.
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلامتی غول ها
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی - همدان
۱۱:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
در گذر زمان انسان مدام در حال کوتاه شدن است.
مثلا سايز و ارتفاع پله های تخت جمشيد را دقت کنيد بالا رفتن از آن برای امروزی ها کمی مشکل است اما برای خودشان آسان بوده چون کمی بزرگتر از ما بودند و همچنين پله های اهرام مصر و نيز معابد چينی و....
United States of America
maghz
۱۰:۵۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
ایرانیها به مغزهای مردم کشورهای غریبه اعتقاد ندارند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
چرا هر چی غوله مال قاره امریکاس هان هان هان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
دوست عزیز اگه خوب مطالعه کرده باشی تو چین و کشور های دیگه هم هست...
ردپای غول چینی پس چیه؟؟؟؟؟
هان هان؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یکانی
۱۰:۴۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام در این مورد به قران مراجعه شود در اشاره شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
ضمن تشکر از شما برای عرضه این مقاله که حاوی اطلاعات جذابی است.سپاااااااس
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۰:۳۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
عالی بود کاش موارد استنادی بیشتر می بود تا هم اطلاعاتمون بیشتر می شد وهم فهم آن بهتروساده تربود.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۰:۳۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
شاید همان قوم عاد و ثمود که در قرآن آمده باشند
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۰:۳۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
مگه چی بود تو شهر ما داخل مرقد امام زاده مون وقتی میخواستن سنگ فرش صحن رو عوض کنن سر های خیلی خیلی بزرگ پیدا کردن که اندازه جمجمه خیلی بزرگتر از صورت بود اخر معلوم نشد چه کارش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
دیو بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
بسیار جالب.بود ازاین دست گزارشها بیشتار تهیه کنید.درود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
انسان زمان گذشته عین ما ریزه میزه نبوده قبر حضرت آدم یا نوح وصالح و هود رو ببینید چقدر بزرگه به مرور زمان جثه انسان کوچک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
آدم یاد داستان عاد میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
تو قرآن اومده شما مقاله میدی براش. قوم عاد.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۰۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام این گروه قوم عاد هستند که قد های آن ها به اندازه درختان خرما هست و خداوند در قرآن می فرمایند ما این قوم را که که چون درختان بلندی بودند با تند بادی عظیم عذاب کردیم
. از آیه 20 سوره قمر، آیه 7 سوره الحاقه استفاده می شود که:آنها مردمی بوده اند بلندقامت چون درخت خرما، و از آیه 69 سوره اعراف برمی آید که: مردمی بوده اندبسیار فربه ودرشت هیکل، و از آیه 15 سوره سجده و آیه 130 سوره شعراء برمی آید: مردمی بوده اند سخت نیرومند و قهرمان،و از آیات سوره شعراء و سوره هایی غیر آن بر می آید که: این قوم برای خودتمدنی داشته و مردمی مترقی بوده اند دارای شهرهایی آباد و سرزمینی حاصلخیز و پوشیده ازباغ ها و نخلستانها و زراعت ها بوده اند و در آن عصر مقامی برجسته داشته اند و در پیشرفتگی و عظمت تمدن آنان همین بس که در سوره فجر در باره آنان فرموده: ا لم تر کیف فعل ربک بعادارم ذات العماد التی لم یخلق مثلها فی البلاد.
دوستان کنجکاو میتو ننن بررسی کنن
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۰:۰۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
عزیزم از همه نوع جانور مخصوصا انسانها بوده و هستند خواهشن تحقیق کنید رو هوا حرف نزنید از آدم کوتوله ها بگیرید تا غولها ولی تکاملترینشون و به حساب با عقل ترینشون این مدل انسان هست وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
خود قرآن به صراحت به این موضوع اشاره کرده در مورد قوم عاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
اعتقاد به تكامل تدريجي انسان يعني اينكه كار خداوند در ابتداي خلقت ناقص بوده و سپس به مرو زمان كامل شده كه اين موضوع با قدرت خدا و آيه قران انا خلقنا الانسان في احسن تقويم ؛مغايرت دارد.
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
فعالیت های کیهانی باعث شده بود
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
غول نبودن اون زمان نرمال بود انسان رفته رفته کوتاه قد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
دو سه متر مگه غوله؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
چه خبر مسخره ای! عکس شماره 4 که فوتوشاپه، قد دو تا سه متری هم که غول نیست خیلی آدم این قدی داریم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
نخیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام
من هم تجربه ای در این خصوص در کشور خودمان دارم که چهل سال پیش پدرم برای یکی از همسایه ها چاه می کند در حدود 25متری اسکلت کله انسانی را پیدا کرده که حداقل 10 برابر یک انسان معمولی بود. که آن موقع به علت اعتقادات مذهبی سریع جای دیگری را کنده و آن را با احترام دفن کردند. هنوز هم در دورهمی های خانوادگی پدرم از آن واقعه صحبت می کند.
این اتفاق در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی افتاده که پدرم هنوز در آنجا ساکن هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
غول اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
خب مثل آدم وحوا!! عجیب نیست!؟! به مرور زمان وبازیاد شدن تعدادجمعیت، نسل انسانها کوتاه شد!؟! فکرمی کنید باسایز اولیه جا برای تعداد جمعیت امروز بود!؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۲۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
عزیزم خوب به مرور زمان حیوانات به اندازه کنونی رسیدن انسانن های او موقع چه نیازی به این همه قد و بزرگی داشتن اگه بدوننی تکامل چیه اینو نمیگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
مرگ بر آمربکا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
دو تا سه متر قد احتمالا متعلق به قوم ثمود بوده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
از این رد پاها تو کوهای شهرستان کهگیلویه زیاد هست
قبرستان های قدیمی هم که اکثرا اسکلت های با قدهای بالای دو متر تا دلتون بخواد هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
در قرآن اشاره به چنین موجودات شده که مثال زده شده که از لحاظ جسمی هیکل آنها اندازه نخل خرما بلند بوده و قادر بودند تخته سنگ های بسیار بزرگ را جابجا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
انسانهای اولیه خیلی بزرگ بودند که قدشان به هفت مترهم میرسیده مانندقبر پسر آدم در لبنان
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
انسان هفت متری نمیتونه روی دوپا بلند شه حالا چه برسه به اینکه بخواد راه بره (برو مستند اهمیت اندازه ها اون قسمت که راجب انسان هست رو ببین از همین شبکه مستند ایران تو آرشیو میتونی ببینی)بعد که دیدی بیا نظر بده.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۸:۰۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
جالب بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
تو قرآن درباره مردمانی که با دستشان درخت ها را از جا درمی اوردند اشاره شده است .
همچنین غولی که در بین جنگ طالوت و جالوت بود هم اشاره شده است .
و حتی در مورد یاجوج و ماجوج هم گفته شده است و سدی بلند که توسط ذوالقرنین احداث شده و تا ابد این سد باقی خواهد بود هم اشاره شده است .
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۱۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
قوم یأجوج و مأجوج کوتاه هستند ولی از ابتدای خلقت انسانها بلندقد بودند به مرور به خاطر استفاده از فکر کوتاه شدند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۷:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
من خیلی نمیدونم ولی شنیدم آدم های تازه خلق شده بلند قد بودند و 3،4 متر قد داشتند و به مرور زمان با تغییر آب و هوا نسل به نسل انسان کوتاه قد شده، قبر حضرت قابیل در مرز سوریه هم همین رو میگه قبری 3،4 متری و بلند
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
منظورت از حضرت قابیل،حضرت ادم هستش،مگه نه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
منم گفتم وقتی مُردَم واسم یه سنگ قبر 10 متر در 3 متر بذارن .تا بعدا فکر کنن اینجا یه غول دفن شده بعدشم میکننش آثار باستانی و موزه