افتتاح یک مرکز نیکوکاری برای آموزش در استان کرمان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: یک مرکز نیکوکاری تخصصی برای شتاب دهی به امر آموزش دانش آموزان محروم و کمتر برخوردار در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره )استان کرمان در مراسم افتتاح و راه‌اندازی یک مرکز نیکوکاری که به همت خیران فعال در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی استان در راستای تأمین نیاز‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند ایجادشده است گفت: با افتتاح این مرکز نیکوکاری تعداد مراکز نیکوکاری در استان کرمان به ۳۵۰ مرکز نیکوکاری رسیده است.

او افزود: این مرکز نیکوکاری تخصصی همانند یک شتاب‌دهنده در امر آموزش، برای توانمندسازی و تسهیل گری پشتیبانی از دانش آموزان و نخبگان و کشف استعداد‌های آن‌ها فعالیت می‌کند.

صادقی تصریح کرد: با همه محدودیت‌های کرونایی با همکاری یک مرکز نیکوکاری امسال دانش آموزان پشت‌کنکوری تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توانستند نتایج خوبی کسب کنند که امیدواریم با همراهی و همفکری بتوانیم قدم‌های مؤثری برای محرومیت‌زدایی در استان برداریم.

او بیان کرد: با دیدگاه خیرخواهانه‌ای که اعضای مرکز نیکوکاری  دارند یقین داریم به نتایج خوبی درزمینهٔ تحصیل و آموزش دانش آموزان محروم خواهیم رسید.

صادقی اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز به‌صورت مستقیم از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

او بابیان اینکه این مرکز نیکوکاری  وظیفه شناسایی و پرورش ظرفیت‌های فرهنگی و به‌کارگیری این ظرفیت‌ها را در راه خدمت به مددجویان و نیازمندان  بر عهده دارد گفت: یکی از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری واگذاری کار مردم به خود مردم است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار