رییس سازمان صمت قم مطرح کرد:

۲ هزار شغل با پرداخت تسهیلات به واحد‌های صنعتی در قم تثبیت شده است

سیجانی گفت:پرداخت تسهیلات باعث ثابت ماندن ۲ هزار و ۵۳ شغل در واحد‌های صنعتی استان قم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود سیجانی رئیس سازمان صمت قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحد‌های صنعتی کشور، گفت: مجموع سهمی که برای قم در نظر گرفته شده ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که ۲۵۰ میلیارد ریال بیش از این مبلغ جذب و پرداخت شده است.

سیجانی با اشاره به برخوردار بودن نرخ سود تسهیلات تبصره ۱۸ از سه درصد یارانه، عنوان کرد: نرخ سود این تسهیلات چه به صورت سرمایه در گردش و چه به صورت سرمایه ثابت ۱۵ درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اشتغال ۸۳ نفر در پی پرداخت این تسهیلات، بیان کرد: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و در جهت تثبیت اشتغال و سرمایه ثابت برای ایجاد اشتغال پرداخت شده و طبق اعلام کمیته نظارت بر تسهیلات باعث ثابت ماندن ۲ هزار و ۵۳ شغل در واحد‌های صنعتی استان شد.

سیجانی با بیان اینکه اگر تا پایان آبان ماه استانی سهم خود را جذب نکند، این تسهیلات به استان‌های با جذب بیشتر تخصیص داده می‌شود، افزود: امیدواریم از ابتدای آذرماه بتوانیم برای سایر واحد‌های صنعتی استان که متقاضی این تسهیلات هستند از سهم استان‌های دیگر جذب کنیم.

رییس سازمان صمت قم با اشاره به موقعیت ممتاز شهرک‌های صنعتی قم برای تولید و اشتغال و حجم ۵۱ هزار میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری انجام شده برای واحد‌های صنعتی قم، گفت: با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۸ هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.