کمک سپاه خوزستان برای تخلیه آب از شهر بندر امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه خوزستان گفت: سپاه کنار مردمی است منازل آن‌ها دچار آبگرفتگی شد و در حال نصب پمپ تخلیه آب ۸۰ اینچی هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان گفت: علاوه بر توزیع غذای گرم از سوی گروه‌های جهادی، در حال نصب پمپ تخلیه آب ۸۰ اینچی هستیم و آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی (ره) وضعیت غیر معمول و اضطراری بوده، و آبگرفتگی به گونه‌ای بوده که خانه‌های مردم را آب گرفته است.

او با بیان اینکه سپاه و گروه‌های جهادی بسیج در ساعات اولیه وارد منطقه شدند افزود: یک بخشی از کار، امدادرسانی به مردمی بود که خانه‌هایشان آبگرفته بود، بعضی از خانه‌ها تخلیه شده و به مناطق امن منتقل شدند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: کار دیگری در واقع گروه‌های جهادی و بسیج انجام دادند تهیه و پخش غذای گرم بین مردم و نیاز‌های اولیه آنانی که منازل را تخلیه نکرده بودند. 

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد اقدام مهمی که سپاه استان خوزستان انجام داده است نصب تعداد زیادی پمپ‌های تخلیه آب در نقاط مختلف شهر بوده که بخشی از این پمپ‌ها توسط پتروشیمی‌ها و آب فاضلاب استان خوزستان تامین شده بود و هم اکنون در حال تخلیه آب شهر بندر امام خمینی (ره) هستیم، بخشی از آب شهر تخلیه شده است.

این مقام مسئول گفت:باید به سمت نظافت معابر و منازل مردم از سوی گروه‌های جهادی خواهیم رفت و با راه‌اندازی این دو دستگاه پمپ آب و هدایت آب با شکاف زمین در قسمت جنوب شهر سبب منازل تخلیه خواهد شد و آب معابر با کمک تانکر‌ها از سطح شهر جمع می‌شود و سپاه در بندر امام تا رفع کامل مشکلات آبگرفتگی منازل و معابر مستقر است و هواشناسی بارندگی با سطح پایین برای روز‌های آتی پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.