میزبانی مشهدی ها از ایمان شیراز در لیگ برتر فوتسال

نماینده فارس ۲۶ آذرماه مقابل فرش آرا صف آرایی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ستاد مبارزه با کرونا بالاخره پس از مدت ها مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور را صادر کرد تا تیم های حاضر در این رقابت ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

سازمان لیگ فوتسال پس از صدور مجوز برای آغاز لیگ برتر فوتسال مردان ، برنامه هفته نخست را اعلام کرد که بر این اساس تیم ایمان شیراز ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه در سالن شهید بهشتی مشهد رودرروی فرش آرا قرار خواهد گرفت.

ایمان شیراز با خرید امتیاز تیم قدیمی ارژن که سالها در فوتسال کشور حضور داشت قرار است نخستین تجربه خود را در لیگ برتر فوتسال مردان تجربه کند و به همین منظور مدتی است تمریناتش را آغاز کرده و برای بازی با فرش آرا مشهد آماده می شود.

فوتسالیست های ایمان شیراز در این فصل از مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور با تیم های هایپر شاهین شهر ، راگا تهران ، سن ایچ ساوه ، مس سونگون ، فرش آرا مشهد و حفاری اهواز در گروه دوم قرار دارند.

سازمان لیگ فوتسال پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲٠  آذرماه را اتمام زمان نقل و انتقالات تیم ها اعلام کرد و همچنین نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های دسته برتر فوتسال مردان را از ششم بهمن ماه تا پایان وقت اداری ۱۵ بهمن ماه تعیین کرد.

این فصل از رقابت ها از ۲۶ آذرماه آغاز و تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد و پس از آن بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می گیرند و ادامه مسابقات با ۱۰ تیم راه یافته به دور نهایی برای تعیین رده بندی شش تیم نخست بر گزار می شود.

در مرحله نخست فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر فوتسال مردان تیم های سن ایچ ساوه ، مس سونگون ، شهید منصوری قرچک ، گیتی پسند ، مقاومت البرز ، اهورا بهبهان ، هایپر شهر ، راگا تهران ، فرش آرا مشهد ، ایمان شیراز ، مجتمع فردوس قم ، حفاری اهواز ، شهروند ساری و کراپ الوند در دو گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار