چندین طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی به همت سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سردار معروفی در شهرستان ریگان افتتاح شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی در شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ساختمان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳میلیارد تومان افتتاح شد.

او افزود: طرح تکمیل۵۰ واحد مسکونی محرومین یکی از کارهای ارزشمندی بود که با اعتبار هرکدام ۱۰میلیون تومان با همکاری گروهای جهادی افتتاح شد.

سردار معروفی تصریح کرد: طرح ساخت و تکمیل ۱۳واحد مسکونی با هماهنگی کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.

او بیان داشت: یک سوله ورزشی صالحین در روستای عباس آباد سردار با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع وبا اعتبار یک میلیارد تومان به بهر برداری رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: افتتاح ۲ واحد خانه عالم، گلخانه، کارگاه خیاطی و کارگاه قالی بافی از جمله طرح هایی بودند که امروز مردم شهرستان از مزایای آن ها برخوردار شدند.

افتتاح  چندین طرح عمرانی در ریگان

او افزود: امروز در مجموع ۵۹ میلیارد ریال طرح در شهرستان ریگان افتتاح شد که کمیته امداد و گروه های جهادی نیز در این طرح ها مشارکت داشتند .

سردار معروفی بیان داشت: یکی از ماموریت هایی که با نظر ولی امر مسلمین برای سپاه و بسیج واگذار شده، بحث خدمات اجتماعی تحت پوشش قرارگاه های خدمات رسانی، مردم یاری و بسیج سازندگی در حوزه های مختلف خدماتی اجتماعی، جهیزیه، فرهنگی و...است.

او از اجرای تفاهم نامه به منظور ساخت سیل بند در شهرستان ریگان در روستای محاصره در سیلاب خبر داد.

افتتاح  چندین طرح عمرانی در ریگان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: گروه جهادی سید الشهدا با هماهنگی سپاه، خدمات ارزنده ای در شهرستان ریگان انجام داده است که کار ساخت ۲۸ واحد مسکونی را با پیشرفت ۴۰ تا ۸۰ درصدی در حال انجام دارد.

سردار معروفی بیان داشت: همچنین  در بحث کار درمانی، ۴۰۰ بیمار صعب العلاج را به منظور مداوا به استان کرمان اعزام کرده است.

او افزود: طرح های زیادی در منطقه دهستان ناصریه تعریف شده است که به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار