نماینده مردم شیراز در مجلس:

باید ظرفیت‌های مغفول ورزش همگانی را فعال کنیم

رئیس کمیته ورزش همگانی فراکسیون ورزش مجلس بر ضرورت توجه بیشتر مجلس به موضوع "ورزش همگانی و فعال شدن همه ظرفیت‌های دولت" در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت گفت: مجلس بررسی و اصلاح قوانین حوزه ورزش همگانی را وظیفه خود می‌داند و معتقد است سیاست‌های توسعه ورزش باید به سمت پیشگیری به جای درمان حرکت کند.

او افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های کمیته همگانی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، فعال‌سازی ظرفیت شهرداری‌ها و هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی است و بدون این هم‌افزایی تحرک مورد نیاز جامعه و ورزش همگانی عملا محقق نمی‌شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در ادامه با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه شهرداری‌ها در حوزه ورزش همگانی، افزود: از طریق ورزش می‌توانیم مردم را با شهرداری‌ها آشتی دهیم و حتی فضایی را فراهم کنیم که مردم با رضایت بیشتری عوارض شهرداری‌ها را پرداخت کنند، چرا که هزینه‌کرد شفاف و ملموس شهرداری‌ها در حوزه سلامت را به عینه مشاهده می‌کنند.

پاک‌فطرت ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی، گفت: وزارت بهداشت هم باید در سیاست‌های خود بازنگری و امیدبخشی به زندگی مردم را در پیشگیری جستجو کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایفای نقش مجلس در هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی تأکید و اضافه کرد: قرار گرفتن دستگاه‌های اجرایی در کنار هم با هدف همگانی شدن ورزش، بهترین اتفاق است و مجلس تحقق این امر را با جدیت دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار