آغاز عملیات ساخت یک مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در کوی مجاهد اهواز

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از آغاز احداث یک باب مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در کوی مجاهد اهواز و در قالب طرح آجر به آجر خبر داد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات ساخت یک مدرسه ۳ کلاسه در کوی مجاهد اهواز با مشارکت صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه و خیر نیکوکار آغاز شد.

او با بیان اینکه این مدرسه خیرساز در قالب طرح آجر به آجر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث می‌شود، افزود: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز سهم ارث خود را برای مدرسه سازی اهدا کرد.

آغاز عملیات ساخت یک مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در کوی مجاهد اهواز

قربانی با بیان اینکه احداث این مدرسه در منطقه مذکور به دلیل تراکم بسیار بالای جمعیت در ناحیه یک اهواز و طبق نیازسنجی انجام شده، اظهار داشت: این فضای آموزشی با مساحت ۵۳۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۵ مترمربع که سهم خیر ۲ میلیارد ریال و سهم دولت ۸ میلیارد ریال است و تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید احداث می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید.

آغاز عملیات ساخت یک مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در کوی مجاهد اهواز

طرح آجر به آجر یک طرح ملی و با هدف گسترش عدالت آموزشی و بهره مندی همه دانش آموزان از امکانات تحصیل است که با همکاری و مشارکت خیرین مدرسه ساز، این طرح پیشرفت مطلوبی در استان خوزستان داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار