رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم عنوان کرد؛

نامگذاری خیابانی در قم به نام شهید محسن فخری زاده

سبحانی ثابت از نامگذاری حدفاصل میدان ۷۲ تن تا میدان آزادگان به نام شهید هسته‌ای شهید محسن فخری زاده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم در حاشیه برگزاری جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم ، با اشاره به برگزاری جلسه رسمی شورا و نامگذاری خیابانی در قم به نام شهید محسن فخری زاده گفت: در ایام شهادت این شهید بزرگوار که اهل قم نیز بوده شهرداری لایحه‌ای دو فوریتی به شورا با اسامی مختلف ارائه نمود.

سبحانی ثابت با بیان اینکه حساسیت‌ها در آن ایام و لزوم نامگذاری خیابانی درشان این شهید والامقام سبب بررسی بیشتر این تصمیم‌گیری در شورای شهر و کمیسیون خدمات شهری شد، بیان کرد: مسیری شریانی با تردد بالا در اولویت نامگذاری خیابانی به نام شهید فخری زاده قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی‌های انجام‌شده حدفاصل میدان ۷۲ تن تا میدان آزادگان به نام شهید هسته‌ای شهید محسن فخری زاده نامگذاری شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با تأکید بر اینکه با توجه به حجم بالای تردد مسافران و ورودی نخست شهر این نامگذاری بسیار خوب انجام‌شده است، یادآور شد: ادامه میدان آزادگان تا میدان امام خمینی (ره) همچنان بلوار شهید بهشتی است و تغییری در نام این بلوار صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار