تشکیل هفت هزار و ۸۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: امسال در حوزه کالا و خدمات، هفت هزار و ۸۲۳ فقره پرونده تخلفاتی با ۳۶ میلیارد تومان محکومیت در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حمید القاصی مهر،مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: پنج هزار و ۹۷۵ پرونده در حوزه اجرای احکام مختومه شده و سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه از این متخلفان وصول شده است.

او اظهار داشت: در حوزه قاچاق کالا نیز امسال ۲ هزار و ۵۹۴ فقره پرونده تخلفاتی با میزان ۱۴۶ میلیارد تومان محکومیت تشکیل شده که تاکنون یک هزار و ۴۵ پرونده مختومه و ۳۹ میلیارد تومان جریمه از متخلفان در این حوزه وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین گفت: در حوزه بهداشت و درمان استان ۵۷۲ فقره پرونده تخلفاتی به میزان ۱۵۰ میلیون تومان محکومیت در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که از این مجموع ۴۱۴ پرونده در مرحله اجرای احکام مختومه شد و ۱۱۹ میلیون تومان جریمه از متخلفان اخذ شده است.

به گفته او در راستای نظارت بر عرضه اقلام و مواد مصرفی شب یلدا روزانه ۲ اکیپ گشت مشترک از قضات مرکز استان با همراهی بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت بر بازار استان نظارت خواهند داشت.

او با بیان اینکه هدف از این نظارت‌ها جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی اقلام مصرفی است اظهار داشت: با هرگونه تخلف در این راستا بدون هیچ اغماضی برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.