حمایت کادر فنی از کشتی گیران موفق در لیگ برتر

کشتی گیران موفق در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی این شانس را خواهند داشت به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی به پایان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر رسیدیم که فارغ از نقاط قوت و ضعف، این مسابقات برای کادر فنی تیم‌های ملی اهمیت ویژه‌ای داشت و آن‌ها اذعان داشتند پس از تعطیلی طولانی کشتی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، رقابت‌های لیگ فرصتی شد تا از آخرین وضعیت فنی آزاد و فرنگی کاران با خبر شوند، اما در این میان برخی از چهره‌های جوان و آینده دار نیز توانستند با کشتی‌های قابل قبول نگاه مربیان تیم ملی را به خود معطوف کنند.

بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص کیفیت مسابقات لیگ اظهار داشت: خوشبختانه چندین مدعی جوان توانستند نظر کمیته فنی را جلب کنند و حتماً کادر فنی برای دعوت به اردوی تیم ملی برای آن‌ها برنامه خواهد داشت.

دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان تاکید کرد: بعد از پایان مرحله نهایی مسابقات لیگ برای برگزاری اردو‌های تیم ملی و آغاز برنامه‌های پیش‌رو اقدام خواهیم کرد که مطمئناً از جوانان مستعد و موفق لیگ برتر نیز دعوت خواهد شد.

حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز با بیان اینکه رقابت‌های لیگ باعث شد فرنگی کاران با انگیزه بیشتری تمرین کنند عنوان کرد: همانطور که دیدیم شور و حال بچه‌ها در دور برگشت لیگ برتر به مراتب بیشتر از دور رفت شده بود. پیشرفت کشتی‌گیران در طول مسابقات کاملاً به چشم آمد و ما با فرنگی‌کاران سرحال‌تر و آماده‌تری روبرو بودیم. البته در دور رفت به وضوح مشخص شد، ماه‌ها دوری از مسابقه و تمرین روی تشک، باعث افت بچه‌ها شده بود، اما در دور برگشت شرایط بهتر شد و اکثر کشتی‌ها با شور و حال و هیجان بیشتری همراه بود.

با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت تلاش و زحمت‌های کشتی گیران در رقابت‌های لیگ بی نتیجه نخواهد ماند و حتماً کادر فنی تیم‌های ملی از چهره‌های جوان و آینده دار حمایت لازم را بعمل خواهد آورد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.