ملی پوش کشتی فرنگی:

امیدوارم نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود / حاج قاسم در تاریخ کشورمان ماندگار و جاودان شده است

امیر قاسمی منجزی، ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ کشتی توضیحاتی را ارائه کرد.

امیر قاسمی منجزی، ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در گفت وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حاشیه برگزاری لیگ کشتی گفت:  کشتی‌هایی که برگزار شد در سطح بالایی بودند و با توجه به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا پیش آورده، از فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که توانستند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی لیگ خوبی را برگزار کنند.

او گفت: کشتی ورزش اول کشورمان است و این لیگ نیاز همه کشتی گیران کشورمان برای آمادگی بیشتر بود.

منجزی درباره سطح آمادگی خود برای حضور در مسابقات المپیک پیش رو عنوان کرد: برای المپیک باید تمریناتی مستمر و درست را زیر نظر مربیان تیم ملی داشته باشیم. متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها هیچ کدام از ما  کشتی گیران در شهر‌های خودمان نمی‌توانیم تمرینات درستی داشته باشیم و گاهی اوقات حتی در پارک‌ها تمرین کرده ایم؛ چرا که این ویروس بسیار خطرناک است و می‌تواند مشکلات زیادی را برای ورزشکاران ایجاد کند.

او ادامه داد: امیدوارم اردو‌ها هر چه زود‌تر شروع شوند؛ چرا که المپیک جنگ  به تمام معنا است.

منجزی درباره زمان شروع اردو‌های آماده سازی المپیک پیش رو عنوان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که از رسانه‌ها شنیده ام، قرار است بعد از مسابقات لیگ اردو‌ها را شروع کنند؛ چرا که مسابقات آسیایی اواخر بهمن ماه برگزار می‌شوند و مسابقات انتخابی برای باقی سهمیه های المپیک نیز اوایل عید برگزار می‌شوند.

منجزی درباره شناخت از حریفان خود در المپیک عنوان کرد: با خیلی از آن‌ها کشتی گرفته‌ام، اما با وجود گرفتن سهمیه المپیک هنوز حضور من در این مسابقات حتمی نیست و امیدوارم هر شخصی  که درالمپیک حاضر می شود، بتواند پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد.

منجزی درباره حضور نماینده کشورمان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما همه ایرانی هستیم. امیدوارم پرسپولیس که نماینده ایران است  بتواند با افتخار و اقتدار دومین ستاره را روی سینه خود بزند.

قهرمان کشتی کشورمان درباره مزین شدن نام لیگ کشتی به نام سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی گفت: از نظر ما کشتی گیران، حاج قاسم یک قهرمان است. کسی که از جان خود مایه گذاشته است. حاج قاسم درتاریخ کشورمان همیشه ماندگار و جاودان خواهد ماند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار