رئیس سازمان لیگ کشتی:

قهرمانان و پیشکسوتان کشتی دوست داشتند در سالن حاضر باشند/ قهرمانان واقعی امثال حاج قاسم سلیمانی هستند

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی در رابطه با مسابقات لیگ برتر کشتی توضیحاتی را ارائه داد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حاشیه برگزاری مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر کشتی بیان کرد: سطح فنی رقابت‌ها به خصوص دیدار تیم‌های سینا صنعت دیزین و دانشگاه آزاد که هم اکنون در حال برگزاری است، بسیار بالا است. پیش بینی این که چه تیمی برنده می‌شود، سخت است. خیلی‌ها دوست داشتند که در سالن کشتی حضور داشته باشند، اما به خاطر شرایط خاص و حفظ سلامتی کشتی گیران مجبور شدیم محدودیت‌های سفت و سختی را رعایت لحاظ کنیم.

او ادامه داد: خیلی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولان می‌خواستند که از نزدیک شاهد این رقابت‌ها باشند، اما ما شرمنده این عزیزان شدیم و نتوانستیم آن ها را پذیرش کنیم.


بیشتر بخوانید


نصیر زاده در رابطه با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی اظهار کرد: هر چه به پایان رقابت‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، باید این موارد را بیشتر رعایت کنیم تا اشتباهاتی که در دور رفت مسابقات داشتیم دوباره اتفاق نیفتند.

او در پایان در رابطه با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: به اعتقاد من قهرمانان واقعی شهدا هستند و امیدوارم بتوانیم رهرو راه این عزیزان باشیم تا ذره‌ای از زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار