لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در برخی معابر اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز از عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی از خیابان بهشتی فاز یک پاداد تا میدان فردوس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ذبیح اله خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: به منظور بهسازی معابر و رفع مشکلات احتمالی آبگرفتگی‌های موجود در این کلانشهر و با توجه به بارندگی‌های فصلی پیش رو، این منطقه اقدام به لوله گذاری و رفع نواقص موجود در سیستم هدایت آب‌های سطحی در مکان‌های مورد نیاز به منظور سهولت در دفع این آب‌ها کرد.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین عواملی که در افزایش و یا کاهش میزان خسارت در هنگام بروز بحران‌های احتمالی موثر است، افزود: وجود یا نبود سیستم دفع آب‌های سطحی شهر باعث مشکلاتی می شود به همین منظور اتخاذ تدابیر ویژه جهت مدیریت پیشگیری و حفظ آمادگی در مقابله با بحران‌های احتمالی حاصل از بارندگی فصلی ضروری است.

خدامرادی بیان داشت: لوله گذاری و دفع آب‌های سطحی از جمله برنامه‌هایی است که با هدف جلوگیری از ناملایمات بصری شهر، کاهش خطرات احتمالی در دستور کار شهرداری منطقه ۸ قرار داده شد.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز ادامه داد: از این رو عملیات لوله گذاری خیابان بهشتی در فاز یک پاداد تا میدان فردوس به متراژ ۱۵۰ متر و با لوله ۳۱۵ میلیمتر به منظور بهسازی معابر و رفع مشکل تجمیع آب‌های سطحی در سطح منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.