دفع آب‌های سطحی در بندر امام در مرحله پایانی/ آمادگی برای سامانه بارشی جدید وجود دارد

بخشدار بندر امام خمینی (ره) گفت: عملیات جمع آوری آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های شهرستان در حال اتمام است.

حجت الله خسروی بخشدار بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جمع آوری آب‌های سطحی از معابر و خیابان‌ها با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف در شهرستان با سرعت مطلوبی در حال انجام است و تلاش می‌شود تا پایان وقت امروز اوضاع شهر به حالت عادی بازگردد.

او به اقدامات و خدمات رسانی‌ها به شهروندان بندر امام خمینی (ره) در قالب توزیع غذا به صورت گرم و خشکبار اشاره کرد و افزود: ضدعفونی معابر و منازل متاثر از آبگرفتگی‌ها و پس زدگی فاضلاب پس از رفع کامل ماندآب‌ها در دستورکار است، ضمن اینکه گروه‌های جهادی، نیرو‌های سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی درحال خدمت رسانی هستند.

خسروی به اسکان آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی‌ها در مدارس و حسینیه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: با عادی شدن شرایط، خانوار‌ها در حال بازگشت به منازل خود هستند، همچنین تیم‌هایی از نیرو‌های جهادی با محوریت مرکز سپاه بندر امام خمینی (ره)، هلال احمر و هیات‌های مذهبی برای شست و شوی فرش‌ها و موکت‌ها تشکیل شده است.

بخشدار بندر امام خمینی (ره) درخصوص آمادگی‌ها برای ورود سامانه بارشی جدید پیش بینی شده، تصریح کرد: با نصب پمپ‌های متعدد در نقاط مختلف شهرستان و تقویت تلمبه خانه و ایستگاه‌های پمپاژ آمادگی دفع و جمع آوری آب‌های ناشی از بارندگی‌ها وجود دارد و امیدواریم بحران کنونی تکرار نشود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.