شناسایی کووید جدید در دانمارک، هلند، استرالیا

سازمان جهانی بهداشت از شناسایی موارد ابتلا به کووید جدید در دانمارک، هلند، استرالیا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری تریدر، سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز یکشنبه تأیید کرد که ویروس جدید کووید-۱۹ که برای اولین بار در انگلیس شناسایی شده، به سایر کشور‌ها نیز سرایت کرده است.

ماریا فون کرخووه، متخصص اپیدمیولوژی WHO به بی بی سی گفت: این ویروس خطرناک در دانمارک، هلند و استرالیا یافت شده است. با این حال، در استرالیا تاکنون فقط یک مورد گزارش شده است و تدابیر بهداشتی اعمال نشده است.

او افزود: تعیین توالی ویروس به مقامات بهداشتی کمک خواهد کرد که بفهمند آیا این نوع ویروس در سایر کشور‌ها در حال گردش است و همچنین تغییرات ویروس کرونا را درک کنند.

فون کرخووه توضیح داد: هر چه این ویروس بیشتر گسترش یابد، فرصت‌های بیشتری برای تغییر دارد؛ بنابراین ما در حال حاضر، برای جلوگیری از انتشار باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. به حداقل رساندن گسترش آن، احتمال تغییر آن را کاهش می‌دهد.

پیش از این، «مت هانکوک» وزیر بهداشت انگلیس با توجه به شیوع ویروس کرونای جدید در انگلیس، از تصمیم دولت برای تشدید محدودیت‌ها در برخی مناطق انگلیس دفاع کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
پس ترو خدا هیچ کسی رو از انگلیس،دانمارک، هلند، استرالیا راه ندید به ایران تازه کمی داریم نزولی میشویم و داریم کرونارو کنترل می کنیم آنهم با هزار زحمت و تو این تحریم دارویی ترو خدا ازاین کشورها به کشورمون کسی رو راه ندید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
كرونا آخرين بيماري انسانه
آخرین اخبار