خیران ۶۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند همدان تأمین کردند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: با کمک نیکوکاران ۶۰۰ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استان تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی جعفری, معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در استان همدان  تبلت نداشتند ، اظهار کرد: روند اهدای تبلت به دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد و خیران هم در این امر کنار ما هستند.

او درباره تأخیر در روند این کار افزود: طبق قرارداد منعقد شده، ۵۰ هزار دستگاه تبلت از شرکت نارتب باید به کمیته امداد امام خمینی کشور تحویل داده شود، اما این شرکت به واسطه تحریم‌ها با مشکل کمبود قطعات مواجه شده و با سرعت پایینی فعالیت می‌کند.

جعفری ادامه داد:  هر هفته حدود ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه تبلت به استان همدان تحویل داده می‌شود و قیمت هر دستگاه سه میلیون تومان است که نصف آن را خیران و مابقی  را کمیته امدادامام خمینی کشور تأمین می‌ کند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: این تبلت‌ها در مدرسه و با حضور معلم یا مدیر به دانش‌آموز تحویل داده می‌شود تا آن‌ها دانش‌آموز را راهنمایی کنند.

جعفری ادامه داد: به دانشجویان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد نیز وام خرید لپ‌تاپ پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.