کسب رتبه ششم فعالیت دانش‌آموزان استان همدان در برنامه شاد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در ارزیابی انجام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، این استان رتبه ششم فعالیت دانش‌آموزان در برنامه شاد را کسب کرد.

استان همدان کسب رتبه ششم فعالیت دانش‌آموزان استان همدان در برنامه شادمحمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه در سال تحصیلی امسال ۲۹۷ هزار دانش‌آموز در مدارس همدان تحصیل می‌کنند، بیان کرد: از این تعداد حدود ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در برنامه شاد نام نویسی کرده اند.

او اظهار داشت: این تعداد عضویت در این برنامه مشارکت ۸۹ درصدی دانش‌آموزان برای فراگیری آموزش‌های مجازی در روز‌های کرونایی را نشان می‌دهد.

پورداود با اشاره به اینکه بیش از ۲۲ هزار معلم، دبیر، مدیر و کارمند وظیفه تعلیم و آموزش دانش‌آموزان استان را بر عهده دارند، اضافه کرد: همه معلمان شاغل در آموزش و پرورش استان نیز در برنامه شاد عضویت دارند.

این مسئول در خصوص دانش‌آموزانی که هنوز موفق به نام نویسی در برنامه شاد نشده اند نیز گفت: این دانش‌آموزان به دلایل مختلفی همچون، نداشتن گوشی هوشمند و دسترسی نداشتن به اینترنت تاکنون نتوانسته اند در شبکه شاد ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: با مشارکت خیران و نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) روزانه چندین دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

او با بیان این که تلاش شده در شرایط کنونی هیچ دانش آموزی در استان از آموزش دور نماند، افزود: در کنار آموزش‌های تلویزیونی، از راه‌های مختلف از جمله ارائه جزوه، درسنامه‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های رفع اشکال و توزیع لوح‌های فشرده، برای بهره مندی دانش آموزان از آموزش استفاده شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.