نماینده مردم شیراز در مجلس:

توسعه گردشگری شیراز، مشکل اشتغال را حل می‌کند/ نبود کمربندی مناسب، معضل جدی شیراز

علیرضا پاک‌فطرت گفت: موضوع توسعه گردشگری شیراز می‌تواند مشکل بیکاری جوانان را حل کند که متأسفانه تاکنون دولت اهتمام جدی نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مشکل اشتغال جوانان و بالا رفتن سن ازدواج به یک مسئله جدی در کشور تبدیل شده است، گفت: مشکل مسکن از دیگر مشکلات مهم ملی است که متأسفانه طی سال‌های اخیر بیشتر با آن مواجه بودیم.

او ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مجلس پیگیر مشکلات مردم هستیم، قانون‌گذاری خوبی انجام می‌دهیم، ولی مجلس در بعد نظارتی ضعف اساسی دارد. چنانچه مجلس پس از قانون‌گذاری نظارت کافی هم داشته باشد در صورت عدم اجرای قانون، این دولت است که باید پاسخ‌گو باشد. ما علاقمند هستیم که رئیس جمهور محترم برای پاسخگویی به مشکلات پیش آمده در مجلس حضور یافته و پاسخ نمایندگان مجلس را بدهند.

پاک‌فطرت بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات شهرستان شیراز، نبود یک کمربندی مناسب در این منطقه است که میزان تلفات در کمربندی شیراز بسیار بالاست و طبق آمار سال‌های ۹۷ و ۹۸ به ۹۰ نفر فوتی رسیده و ۱۴۵۰ نفر نیز مجروح و مصدوم شده که اغلب این مجروحان، قطع نخاع شده‌اند.

او عنوان کرد: شیراز به کشور‌های حوزه خلیج فارس نزدیک است و چنانچه دولت سرمایه‌گذاری خوبی در این شهرستان داشته باشد، می‌توان مراودات خوبی را با این کشور‌ها ایجاد و البته از سرمایه‌های آن‌ها نیز استفاده کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: علی‌رغم پتانسیل‌های خوب در زمینه گردشگری در شیراز، متأسفانه عملکرد خوبی در این خصوص نداشتیم. موضوع توسعه گردشگری شیراز می‌تواند مشکل بیکاری جوانان استان را حل کند که متأسفانه تاکنون دولت اهتمام جدی نداشته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.