کلاه گشادی که پیمانکاران یک پروژه در قم بر سر مردم گذاشتند

پیمانکاران یک پروژه مسکونی در خیابان ۱۵ خرداد قم، هر واحد آپارتمان را به چند نفر فروخته اند؛ کلاهبرداری که همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرمایه گذاران یک پروژه مسکونی در قم می‌گویند، بعد از شروع ساخت و ساز در زمین دوم متوجه شدیم که هر کدام از واحد‌ها به چند نفر فروخته شده است و در حال حاضر هم که شکایت کردیم و در روند دادرسی قرار گرفتیم باز هم واحد‌ها در حال فروش است و خدا می‌داند سر چند نفر دیگر کلاه رفته است.

پیمانکاران این واحد‌ها از سال ۹۱ با دریافت مبالغی متفاوت از مردم شروع به ساخت مسکن کرده اند، اما حالا که هشت سالی از زمان ساخت آن می‌گذرد صاحبان آپارتمان‌ها متوجه شده اند که در این طرح هر آپارتمان به چند نفر فروخته شده است.

این طرح در خیابان ۱۵ خرداد قم قرار دارد؛ طرحی که فروشندگان آن در این سال‌ها نه تنها کار را به اتمام نرسانده اند، بلکه با ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی که از مردم گرفته اند، به جای ساخت و ساز، زمین خریداری کرده اند.

دادگاه این پرونده ۲۱ بهمن ماه امسال در قم برگزار می‌شود.

فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر، پیش از این در قالب پروژه رضوان هم اتفاق افتاده بود که بسیاری را متضرر کرد؛ پرونده این پروژه پرسر و صدا هنوز هم در دادگاه در حال بررسی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار