۲۱۰ ویژه‌برنامه همزمان با دهه بصیرت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۱۰ ویژه‌برنامه همزمان با دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ ایمان خردمند مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ۹ تا ۱۹ دی به عنوان دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» نام‌گذاری شده،گفت: اجرای ۲۱۰ ویژه‌برنامه در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

خردمند با بیان اینکه اغلب این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده برگزار می‌شوند.

او بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با همه شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان برای نام‌گذاری بلواری به اسم شهید سلیمانی انجام شده است.

خردمند فضاسازی محیطی متناسب با اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رونمایی از تولیدات فرهنگی-هنری سپاه فتح، اعزام گروه‌های جهادی و توزیع کمک‌های مومنانه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه بصیرت عنوان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.