ثبت‌نام غیرمستقیم ۲۲۰ هزار نفر در استان سمنان برای سهام عدالت

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به ثبت‌نام غیرمستقیم ۲۲۰ هزار نفر در استان برای سهام عدالت گفت: ارزش سرمایه این افراد سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  امیر خلیلی خواه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان در جلسه بررسی وضعیت ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامداران سهام عدالت استان (متقاضیان سهامداری به روش غیرمستقیم)  ضمن بیان اینکه با دریافت کد بورسی سهامداران عدالت می‌توانند در مجامع شرکت‌های بورسی حضور یافته و در تعیین و انتخاب هیئت‌مدیره و تصمیمات اثرگذار باشند، اظهار داشت: درمجموع ۳۹۲ هزار نفر در استان دارای سهام عدالت هستند.

او بابیان اینکه ۲۲۰ هزار نفر از این افراد روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، تصریح کرد: سرمایه این افراد اکنون به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۷۲ هزار نفر از هم استانی‌ها روش مستقیم را در ثبت‌نام سهام عدالت انتخاب کردند، گفت: سرمایه سهام‌داران به رو غیرمستقیم تحول عظیمی را در پیشبرد برنامه‌های و پروژه‌های اقتصادی استان ایجاد می‌کند.

خلیلی خواه با اشاره به‌ضرورت رعایت قوانین برای برگزاری مجمع الکترونیکی تصریح کرد: برای برگزاری این مجمع باید حدنصاب ثبت‌نام ۵۰ درصدی محقق شود تا بتوانیم مجمع الکترونیکی سهام‌داران را برگزار کنیم.

او گفت: ۱۲۰ هزار نفر در جامعه روستاییان و عشایر استان هستند که با ساماندهی و ثبت‌نام این افراد به‌زودی حدنصاب ۵۰ درصد محقق و مجمع الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار