مصرف نفت سفید و گاز مایع در خراسان رضوی افزایش یافت

رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های مواد نفتی گناباد و بجستان گفت: مصرف نفت سفید هشت درصد و مصرف گاز مایع ۱۶ درصد در شهرستان‌های جنوبی خراسان رضوی در نه ماهه امسال افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضایی رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های مواد نفتی گناباد و بجستان گفت: افزایش جمعیت و خانوار‌های مصرف کننده و برودت هوا و ذخیره‌سازی سوخت از دلایل مهم افزایش مصرف نفت سفید در گناباد و بجستان است.

او افزود: ۱۷ روستا در این شهرستان ها با دو هزار و ۸۰۰ خانوار مشمول استفاده از این فرآورده‌های نفتی هستند و ۲۲۰ لیتر سهمیه نفت سفید برای هر خانوار در نظر گرفته شده است.

رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های مواد نفتی گناباد و بجستان ادامه داد: فروش نفت سفید در گناباد و بجستان از طریق ۲۰ عامل فروش انجام می‌شود که البته با هدف کاهش تردد و جلوگیری از شیوع ویروس همه گیرکرونا نفت سفید، گاز مایع و نفت گاز در گناباد و بجستان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی گناباد و بجستان زیر مجموعه شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی منطقه تربت حیدریه است که خود یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که سوخت رسانی جنوب خراسان رضوی مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت حیدریه، مه‌ولات، زاوه، رشتخوار، کاشمر، خلیلآباد، کوهسرخ، گناباد، بجستان و خواف را بر عهده دارد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.