نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان خراسان رضوی اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول دانش آموزان را در تمام مقاطع تحصیلی اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اختیار امتحانات نوبت اول در تمامی مقاطع به مدرسه و معلم کلاس داده شده است و در صورتی که معلمان می‌توانند بر اساس ارزشیابی‌های مستمر در طول سال برای دانش آموزان نمره در نظر بگیرند به همین روش اقدام کنند و در صورتی که این ارزشیابی‌ها کافی نیست با برگزاری آزمون به شکل مجازی تعیین نمره کنند.

او افزود: دانش آموزانی که در پایه دوازدهم و در دی ماه دانش آموخته می‌شوند، یعنی مدارس بزرگسالان، ایثارگران و آموزش از راه دور، باید در امتحانات نیمه نهایی دی ماه به صورت حضوری شرکت کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: هم چنین دانش آموزان پایه نهم در این مدارس که در دی ماه در پایه نهم فارغ التحصیل می‌شوند امتحاناتشان به صورت حضوری است.
 

بیشتر بخوانید


خدابنده بیان کرد: بقیه دانش آموزان که دانش آموز روزانه هستند در تمامی مقاطع و پایه‌ها باید به صورت غیر حضوری در آزمون‌ها شرکت کنند.

او تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری در مدارس سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل و آموزش‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد این تعطیلی‌ها تا پایان امسال ادامه داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: بنابر این در این مدت آموزش دروس به شکل مجازی از طریق شبکه شاد به دانش آموزان در استان ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.