قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

امتحانات پایان ترم باید غیرحضوری برگزار شود

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نسبت به برگزاری امتحانات حضوری مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه پاسخ منفی داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمدکاظم فرهمند قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امتحانات پایان ترم تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه در دی ماه امسال با توجه شرایط بحرانی کرونایی باید غیرحضوری باشد و این موضوع حتی باید برای امتحانات نهایی هم لحاظ شود.

او افزود: با تلاش و زحمت زیاد به وضعیت عادی رسیده ایم و نباید به راحتی از دستش بدهیم؛  تمامی موارد کد ۴ که شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه علمیه می شود، باید همچنان بسته باشند.
 

بیشتر بخوانید


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تا این لحظه به تمامی درخواست‌های ارائه شده در خصوص برگزاری امتحانات حضوری مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه پاسخ منفی داده‌ایم و حتی تا این لحظه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم پاسخ مثبتی در این خصوص نداده است.

فرهمند بیان کرد: توصیه ما به مردم رعایت کامل دستورات ستاد ملی کرونا است تا زمستان سیاهی که سازمان بهداشت جهانی نسبت به آن هشدار داده را در کشور عزیزمان شاهد نباشیم و روز‌های سرد زمستان را با ایجاد اتفاقات تلخ و ناگوار برای هموطنانمان سردتر نکنیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.