نماینده ولی فقیه در سپاه:

سردار سلیمانی نسبت به ولایت و رهبری تعبد داشت

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: سردار سلیمانی به معنای واقعی نسبت به رهبری و ولایت تعبد مبتنی بر قوی‌ترین تعقل‌ها را داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امروز در مراسم رونمایی از کتاب"جلوه‌هایی از شخصیت حاج قاسم" گفت: از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) که شاگردان ایشان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی خوب فرا گرفتند داشتن بصیرت به همراه صراحت و شجاعت است.

 او افزود:صراحت و شجاعت در دفاع از حق از مهم ترین ویژگی‌ سردار سلیمانی بود و این ویژگی‌ها در کنار بصیرت نیاز امروز جامعه است.

حاجی صادقی ادامه داد: سردار دل‌ها با شهادت به آرزوی قلبی و مقصود نهایی خویش رسید و همین امر دلیل حیات و ماندگاری مکتب او خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی سرشار از برکت و منشا اثر است که سبب هدایت و عاقبت به خیری است.

او گفت: امروز بسیاری هستند که بصیرت دارند و مسائل را درک می‌کنند و مظلومیت رهبری را می‌بینند، ولی جرات و جسارت دفاع از ایشان را ندارند.

حاجی صادقی تصریح کرد: حاج قاسم در وصیت نامه خود از مظلومیت حضرت آقا سخن می‌گویند و او به معنای واقعی نسبت به رهبری و ولایت تعبد داشت و این تعبد مبتنی بر قوی‌ترین تعقل‌ها بود.

او تاکید کرد: دشمن امروز به این جمع بندی رسیده است که برای شکست این انقلاب و نظام راهکار این است که امت را از ولایت جدا کند  تا آسیب پذیر باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: بعد از حاج قاسم دومین نفری که می‌توان گفت در اوج ولایتمداری قرار دارد سید حسن نصرالله است؛ سیدحسن نصراالله با صراحت اعلام کرد مهمترین عامل در پیروزی نبرد ۳۳ روزه فرمان بری از مقام معظم رهبری بوده است.

او با اشاره به این که حاج قاسم همه خوبی‌ها را با هم داشت و شاگرد مکتب امام علی (ع) بود ،گفت: حاج قاسم در نظامی‌ترین صحنه‌ها معنوی‌ترین و در سیاسی‌ترین مسئله رئوف‌ترین فرد بود و در حالی که عبد خدا بود، نسبت به مردم عاشق بود.

گفتنی است: کتاب سردار سرافراز چهره بین المللی مقاومت مجموعه ۴ جلدی اثر محمد علی نژاد از یادگاران دفاع مقدس است که  در این کتاب در ۳۱ فصل جلوه‌هایی از شخصیت حاج قاسم سلیمانی را به قلم تحریر درآورده است.

منبع:خبر حوزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار