فروش ۳۵۰ هزار دستگاه گوشی Mi 11 پنج دقیقه پس از ورود به بازار چین

شرکت شیائومی اعلام کرد که گوشی Mi 11 پس از پنج دقیقه از زمان عرضه توانست ۳۵۰ هزار دستگاه فروش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوخر ماه گذشته میلادی بود که شرکت شیائومی پرچمدار جدید خود را معرفی و آن را وارد بازار کرد. پرچمدار این شرکت از بالارده‌ترین پردازنده موجود در بازار یعنی پردازنده Snapdragon ۸۸۸ استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شد افراد بسیار زیادی به سمت خرید این گوشی بیایند. به تازگی بخشی از اطلاعات فروش گوشی Mi 11 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت توانسته است در مدت ۵ دقیقه از زمان آغاز فروش گوشی مذکور حدود ۳۵۰ هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.

جدا از پردازنده استفاده شده در این گوشی باید به قیمت مناسب آن نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار چین اشاره کرد و همین موضوع توانسته فروش گوشی Mi 11 را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. گفتنی است این گوشی فعلا در بازار چین عرضه شده و وارد بازار جهانی نشده است.

فروش چشمگیر Mi 11

اطلاعات سخت افزاری گوشی Mi 11

اگر بخواهیم برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی Mi 11 را یادآوری کنیم باید به استفاده از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p با نرخ تازه سازی ۱۲۰ فریم از نوع AMOLED اشاره کرد. دوربین استفاده شده در این گوشی از نوع سه گانه و با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو این گوشی کیفیتی ۵ مگاپیکسلی، لنز اولترا ۱۳ مگاپیکسلی و لنز سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گوشی Mi 11 در دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد که از حافظه رام ۸ یا ۱۲ گیگابایتی استفاده می‌کند، باتری استفاده شده در ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ بی سیم فوق سریع ۵۰ واتی استفاده می‌کند. اندروید نصب شده روی این گوشی ۲۲ با رابط کاربری MIUI 12.5 است، این گوشی بدون شارژر وارد بازار خواهد شد و افراد باید شارژر آن را جداگانه خریداری کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۴ دی ۱۳۹۹
گوشیهایی که تو ایران میاد بعضی از فروشندگان شارژر آن را تعویض میکنند بعد می فروشن حالا این گوشی رو چه چیزی از آن تعویض میکنند؟