خراسان رضوی هفته گرمی را پیش رو دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا از ظهر فردا در خراسان رضوی افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا با سه درجه افزایش به شش درجه سلسیوس خواهد رسید.

او افزود: بیشینه دمای هوای مشهد در روز‌های جمعه و شنبه آینده به ترتیب نه و ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است و روند افزایشی دما در هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوا که در دو هفته گذشته در بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی زیر صفر بوده است در هفته آینده به بالای صفر می‌رسد.

فاروقی بیان کرد: کمینه دمای هوای مشهد در شب‌های گذشته بین پنج تا هفت درجه زیر صفر در نوسان بوده است که شب‌های آینده به تدریج افزایش یافته و به بالاتر از صفر می‌رسد.

او تصریح کرد: بارش برف در مناطق شرقی و شمال غرب خراسان رضوی به صورت پراکنده و خفیف ادامه دارد و در عصر روز گذشته بارش یک سانتی‌متر برف در قوچان گزارش شده است و امروز در جاده‌های کوهستانی خراسان رضوی بارش برف به صورت پراکنده همراه با تشکیل مه و کاهش دید تداوم دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی  تاکید کرد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای  نه درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.