خاطره همسر محافظ حاج قاسم از ویژگی‌های سردار سلیمانی

شهید وحید زمانی نیا، محافظ شهید سردار سلیمانی بود که در دی ماه سال ۹۸ و در فرودگاه بغداد به دستور یکی از جانی‌ترین انسان‌های روی زمین، رئیس جمهور امریکا به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهید وحید زمانی نیا، محافظ شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی بود که در دی ماه سال ۱۳۹۸ و در فرودگاه بغداد به دستور یکی از جانی‌ترین انسان‌های روی زمین، رئیس جمهور امریکا به فیض شهادت نائل شد. پیکر پاک شهید زمانی نیا در هفده دی ماه سال گذشته در زادگاهش شهر ری تشییع و به خاک سپرده شد.

همسر شهید وحید زمانی نیا در بیان خاطره‌ای مشترک از شهید زمانی نیا و شهید حاج قاسم سلیمانیاظهار داشت: شهید وحید زمانی نیا همیشه از قدرت بدنی و سلامت بدنی حاج قاسم سلیمانی تعریف می‌کردند که در عین مجروحیت و جانبازی که داشتند، بسیار انسان توانمندی بودند. شهید زمانی نیا روزی حاج قاسم سلیمانی را در حالی که ساعت ۱ بامداد بود به خانه شان رساندند، وقتی که ایشان به منزل رسیدند، تقریباً دو ساعت بعد حاج قاسم به شهید زمانی نیا تماس گرفتند و گفتند که باید دوباره به سر کار بروند چرا که برایشلن کاری پیش آمده است، شهید زمانی نیا در این زمان به من گفت که نمی‌دانم ایشان (حاج قاسم سلیمانی) چه زمانی فرصت کردند که استراحت کنند و سپس به سر کار بیایند.


بیشتر بخوانید


حاج قاسم مانند یک جوان کار می‌کردند
همسر شهید زمانی نیا ادامه داد: حاج قاسم زمان استراحت شان بسیار کم بود و ایشان واقعاً توانمند بودند، به نظر می‌رسد چیزی جز توانایی و توانمندی که خداوند که به ایشان داده بود، نمی‌توانست این موضوع را توجیه کند، این مسئله با توجه به اینکه از حاج قاسم سلیمانی سنی هم گذاشته بود برایمان عجیب بود، ولی ایشان مانند یک جوان در میدان کار می‌کردند و زحمت می‌کشیدند.

خداروشکر می‌کنیم که شهید وحید زمانی نیا در کنار حاج قاسم شهید شد
همسر شهید وحید زمانی نیا ابراز داشت: خداروشکر می‌کنیم که شهید وحید زمانی نیا در کنار حاج قاسم سلیمانی که فردی بزرگ و تاریخی برای همه ملت‌ها هستند و به عنوان یک قهرمان ملی شناخته می‌شوند، به شهادت رسید و نام و یاد و خاطره آن‌ها همیشه در قلب ملت ایران باقی خواهد ماند.

شهید زمانی نیا جوانی دهه هفتادی و بسیار انقلابی بودند
همسر شهید زمانی نیا در پایان گفت: شهید وحید زمانی نیا یک جوان دهه هفتادی بودند، ایشان علی رغم اینکه زمان جنگ، امام و لحظات اوایل انقلاب را ندیده و نچشیده بودند، اما فردی بسیار انقلابی و پشتیبان رهبر انقلاب بودند. ایشان در وصیت نامه خودشان نیز ذکر کرده بودند که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی و رهبری باشید تا پرچم مان را به دست امام زمان (عج) بدهیم.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار