فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سود سهام عدالت سال ۹۸ قرار است تا پایان سال بین سهامداران توزیع شود، گفت : سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند برای دریافت این سود باید در سامانه سجام ثبت‌نام و کُد بورسی خود را دریافت کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کرمانشاه روش غیرمستقیم را برای دریافت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند و تا زمانی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکنند و کُد بورسی دریافت نکنند این سود به حساب آن‌ها واریز نمی‌شود.

او برای ثبت‌نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی بر حفظ دستورالعمل های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمع در دفاتر پیشخوان و کافی‌نت‌ها تاکید کرد و گفت : هر عضو از خانواده که دارای تلفن هوشمند، تبلت، رایانه و یا لپ‌تاپ متصل به اینترنت است می‌تواند به راحتی با مراجعه به سایت سجام به نشانی WWW.sejam.ir این ثبت‌نام را به صورت رایگان یا حداکثر با ۱۰ هزار تومان برای خود و دیگران انجام دهد.

او با اشاره به اینکه رتبه کرمانشاه در ثبت‌نام سامانه سجام نسبت به دیگر استان‌ها پایین است، افزود: بیشتر کسانی که در سجام ثبت‌نام نکرده‌اند مددجویان کمیته‌امداد، بهزیستی، کشاورزان و عشایر هستند و همه بخشداران و دهیاران باید برای ثبت‌نام جاماندگان در سجام پای کار باشند تا همه این افراد ثبت‌نام را انجام دهند.

رنجبر ادامه داد: به زودی سود سهام عدالت پارسال توزیع می‌شود و کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند وقتی سود را دریافت نکنند به دهیاری‌ها، بخشدارای‌ها و فرمانداری‌ها مراجعه می‌کنند بنابراین از همین الان همه توان خود را برای اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام به موقع سهامداران به کار بگیرید.

فرماندار کرمانشاه اشاره‌ای هم به برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان کرد و گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند می‌توانند اعضای هیات مدیره را انتخاب کنند و باید کسانی را انتخاب کنند که سواد لازم برای مدیریت سرمایه شرکت را داشته باشند، چون نوع مدیریت آن‌ها در نهایت تعیین کننده میزان سود دریافتی سهامداران در آینده خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شعیب
۰۰:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۹
سهام عدالت