دستبند پلیس بر دست سارق محتویات خودرو

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهر کرمان، دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهر کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، یک سارق سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از قبیل ضبط، فلش و باطری از مخفیگاه این سارق، تصریح کرد: متهم در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ۲۴ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در شهرستان کرمان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: شهروندان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند و ضمن پرهیز از پارک خودرو خود در مناطق خلوت، آن را به وسایل هشدار دهنده ایمن کنند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار