بسته اخبار انتظامی استان کرمان:

انهدام باند سرقت خودرو درکرمان/ کشف محموله ۱۰ تنی حنای قاچاق در بم

با بسته اخبار انتظامی امروز ۹ دی ماه ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی امروز می‌خوانیم:

کشف بیش از ۲۹۸ کیلو حشیش در عملیات تکاوران پلیس

 فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش و توقیف یک پژو ۴۰۵ در عملیات تکاوران یگان ۱۱۶ شهرستان کهنوج خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از تحرک قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با پایش نامحسوس محل تردد قاچاقچیان، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار‌های مکرر پلیس، اقدام به فرار کرد و در نهایت با رها کردن خودرو  با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران ضمن توقیف خودروی قاچاقچیان، در بازرسی از آن ۲۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش را کشف کردند.

سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان در منطقه ادامه دارد، افزود: تحرکات اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهند ماند و اجازه نخواهیم داد، سوداگران مرگ برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.

کشف محموله ۱۰ تنی حنای قاچاق در بم

 فرمانده انتظامی بم از کشف ۱۰ تن حنای قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیون در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام پایش خودرو‌ها در محور مواصلاتی زاهدان – کرمان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تُن حنای قاچاق، که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 دستگیری ضربتی عاملان تهدید و سرقت مسلحانه از یک شهروند بردسیری

فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری ۳ متهم که با تهدید سلاح گرم از یک شهروند زورگیری و به خارج از این شهرستان فرار کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری گفت: در پی اعلام وقوع سرقت مسلحانه از یک شهروند در شهر بردسیر و با بررسی انجام شده مشخص شد ۳ غیربومی که از قبل با شاکی در ارتباط بوده اند به دلیل پرداخت نکردن وجوه معامله مورد ادعای طرفین پس از حضور در منزل این فرد و تهدید وی با استفاده از یک قبضه سلاح کمری تعدادی سکه و طلاجات به همراه مقداری وجه نقد را سرقت کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: در نهایت ماموران پلیس بردسیر با انجام کار اطلاعاتی و پی جویی‌های پلیسی موفق شدند، ظرف کمتر از ۸ ساعت این ۳ متهم را در حال خروج از استان در محدوده شهرستان شهربابک شناسایی و دستگیر کنند که تحقیقات تکمیلی در رابطه با این متهمان ادامه دارد.

انهدام باند سرقت خودرو در کرمان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی باند ۴ نفره سرقت خودرو در کرمان متلاشی و ۱۱ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ مهدی پور امینایی با اشاره به کشف ۳ دستگاه خودرو پراید و تعدادی از قطعات اوراق شده از مخفیگاه این سارقان افزود: در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شد که با توجه به اینکه این باند اقدام به اوراق خودرو‌های سرقت شده می‌کردند، تلاش پلیس برای کشف مابقی خودرو‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار