بسته اخبار نیروی انتظامی؛

سارق ساختمان‌های نیمه کاره کرمان دستگیر شد/کشف پراید سرقتی کمتراز ۲۴ ساعت در سیرجان

با بسته اخبار انتظامی کرمان امروز ۱۱ آذر ماه ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در بسته اخبار نیروی انتظامی استان کرمان می خوانیم:

سارق ساختمان‌های نیمه کاره کرمان دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی، سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۸ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ مهدی پور امینایی جانشین انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهر کرمان حین گشت زنی‌های هدفمند در ساعات ابتدایی صبح به یک نفر در حال جمع آوری آهن آلات در یک ساختمان در حال ساخت برخورد کردند.

او افزود: متهم با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد، ولی در نهایت با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر و جهت بازجویی به مقر پلیس راهنمایی شد.

سرهنگ پورامینایی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۱۸ فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت در سطح شهرستان کرمان اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: شهروندان برای پیشگیری از بروز چنین سرقت‌هایی باید ضمن استفاده از تجهیزات امنیتی و بازدارنده مانند دوربین و دزدگیر، با خادمان خود در تامین امنیت نیز مشارکت داشته باشند.

کشف پراید سرقتی کمتراز ۲۴ ساعت در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک دستگاه خودروی سواری پراید سرقتی و دستگیری سارق کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد گفت: با اعلام سرقت یک دستگاه خودروی سواری پراید در شهر سیرجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۷ با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری مردمی، سارق خودرو را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نامبرده را دستگیر و خودروی مسروقه را کشف کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار