اجرای طرح گرنت جوانه در مازندران

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از اجرای طرح گرنت جوانه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در جلسه‌ای که با حضور معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اجرای طرح گرنت جوانه در استان،گفت: هدف از اجرای این طرح که بخشی از طرح گرنت فناوری است، حمایت و کاربردی کردن پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و بسط و توسعه توان ملی در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء ظرفیت توسعه فن آوری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی است.

او افزود: در این طرح حمایت‌های مالی بلاعوض از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با فناوری در حوزه آی. تی و آی. سی. تی که منجر به توسعه دانش فنی و تولید نمونه اولیه شوند، از طریق پارک علم و فناوری مازندران، وزارت علوم و پارک فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

معتمدزادگان گفت: همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند، می‌توانند با ثبت نام در طرح گرنت جوانه از حمایت‌های این طرح برای اجرای پروژه‌های خود در قالب پایان نامه‌های فناورانه برخوردار شوند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران توجه به توسعه و تجاری‌سازی فناوری در حوزه پژوهشی و تقویت جریان کارآفرینی و نوآوری در مراکز پژوهشی، کمک به تقویت کیفی پارک‌های علم و فناوری، ارتقای سطح همکاری پارک‌ها با دانشگاه‌ها، حمایت از تکمیل زنجیره تامین و ارزش سازمان‌های اجرایی و حمایت از فعالیت‌های تحقیق و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف گرنت فناوری است.

در این طرح گرنت پارک علم و فناوری مازندران، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پارک فناوری فاوا از مشارکت‌کنندگان در تامین منابع هستند و صندوق پژوهش و فناوری مازندران عاملیت مالی گرنت جوانه را بر عهده دارد که از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۱۵۰ میلیون ریال و از رساله‌های دکتری ۳۰۰ میلیون ریال حمایت بلاعوض دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.