اتهام‌زنی تل‌آویو به القسام درباره تلاش برای حمله سایبری به رژیم صهیونیستی

تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد شاخه نظامی حماس قصد داشته است به سیستم کشتی‌های جنگی این رژیم نفوذ کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این ادعا که شاخه نظامی حماس تلاش کرده سیستم کشتی‌های جنگی صهیونیستی را هک کند، درباره حملات سایبری مقاومت هشدار داد.

این شبکه مدعی شد: گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس تلاش کرده به سیستم کشتی‌های جنگی این رژیم نفوذ و آن را هک کند.

در ادامه این گزارش آمده است: حماس درباره آنچه پیرامونش رخ می‌دهد، بیدار است و در رویارویی آینده برای هدف گرفتن نیرو‌های اسرائیلی از نظر نظامی و غیرنظامی تلاش خواهد کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: حماس تلاش خواهد کرد مانند جنگ اخیر، سامانه‌های نظامی-الکترونیکی این رژیم را هدف بگیرد؛ آن‌ها در جنگ اخیر تلاش کردند که به سیستم کشتی‌های جنگی صهیونیستی در نزدیکی سواحل غزه نفوذ کنند.

در پایان این گزارش تأکید شده، حماس از آن زمان در حال تلاش برای افزایش این توانایی است.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی کنونی حماس پیشترش در مصاحبه ای، با هشدار درباره اینکه هرگونه تجاوز به نوار غزه هزینه‌های سنگینی را برای رژیم صهیونیستی به همراه خواهد داشت، تأکید کرد که حماس آماده مقابله با هرگونه حمله جدید ضد نوار غزه است.

 هنیه در مصاحبه با «میدل ایست آی» گفت: امکانات حماس نسبت به شش سال گذشته بیشتر شده است و اقداماتی غافلگیرکننده برای دشمن داریم؛ به همین دلیل تصمیم اسرائیل برای آغاز جنگ آسان نخواهد بود و هزینه سنگینی را برای این رژیم به‌همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار