تلویزیون بی‌سیم فناوری‌ که در نمایشگاه CES2021 درخشید

شرکت REASONANCE در نمایشگاه CES2021 تلویزیون بی‌سیم خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی برای رفاه و راحتی هرچه بیشتر کاربران تلاش می‌کنند که یکی از این تلاش‌ها، تولید دستگاه‌های بدون‌سیم است. بخش R&D شرکت Reasonance در نمایشگاه CES2021 یکی از نمونه‌های اولیه تلویزیون بی‌سیم خود را معرفی کرد. این نمونه یک تلویزیون کاملا بی‌سیم ۴۰ اینچ ۱۲۰ وات است. سیم‌پیچ دریافت کننده این تلویزیون در بخش پشتی تلویزیون قرار گرفته است. 


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های تلویزیون بی‌سیم Reasonance 

سیستم انتقال الکتریسیته به صورت افقی با زاویه ۹۰ درجه و در فاصله ۵۰ سانتی‌متری آن قرار می‌گیرد. تغییر زاویه بین دو سیم‌پیچ خللی در انتقال جریان ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این سیستم انتقال می‌تواند در دیوار و مبلمان تعبیه شود زیرا تاثیری در بازده انتقال ندارد. شخص به راحتی می‌تواند یک تلویزیون بی‌سیم را به تخت خواب یا مبل نزدیک کند و به راحتی از آن استفاده کند. این یک فناوری کاملا جدید است که با تمام روش‌های شناخته شده انتقال بی‌سیم برق متفاوت است. منطق آن بر اساس رزونانس مغناطیسی کلاسیک است اما سطحی پیشرفته دارد. به لطف پیکربندی سیستم انتقال، عملکرد بالایی در قدرت، کارایی و زیبایی طراحی را ارائه می‌دهد.

تلویزیون بی‌سیم جدیدترین دستاورد نمایشگاه CES2021

تلاش‌های کمی برای تولید وسایل خانگی بی‌سیم مانند تلویزیون وجود داشته است. سامسونگ قصد داشت یک تلویزیون بی‌سیم واقعی در نمایشگاه CES 2020 به نمایش بگذارد اما آن‌ها برنامه‌های خود را کنسل کردند. این شرکت بعدا توضیح داد که بهره‌وری انرژی که در این فناوری به کار رفته بیش از توان منبع برق برای تامین انرژی این تلویزیون بوده‌ است. شعار آن‌ها تلویزیون بی‌سیم واقعی بود و در حال حاضر روی نمونه‌های اولیه دیگر نیز کار می‌شود. این فناوری به گونه‌ای است که می‌توان آن را در طیف گسترده‌ای از کاربردهای دستگاه‌های برقی، به کار برد. علاوه بر این آن قدر مقرون به صرفه است که می‌تواند در آینده به تولید انبود برسد و رویای وسایل برقی بی‌سیم را برآورده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار