معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قم:

۲۲ زن سرپرست خانوار در قم به همسر سابق خود رجوع کردند

نعیمی گفت: ۲۲ زن سرپرست خانوار با تلاش مشاوران و مددکاران کمیته امداد قم به همسر سابق خود رجوع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با بیان این که کمیته امداد قم در قالب طرح دوباره زندگی میان زوج‌هایی که به علت‌های مختلف از جمله اعتیاد و بیکاری جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند سازش برقرار می‌کند، گفت: این نهاد در قم به ترک اعتیاد همسران معتاد کمک می‌کند و اشتغال زایی برای  آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهد تا زمینه رجوع مجدد این افراد به خانواده هایشان فراهم شود.

او افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه، ۲۲ زن سرپرست خانوار با تلاش مشاوران و مددکاران کمیته امداد قم به همسر سابق خود رجوع کردند.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به ارائه بسته‌های فرهنگی برای کمک به دوام زندگی این خانواده‌ها تصریح کرد: پرداخت تسهیلات برای اشتغال زایی از دیگر اقدامات اجرایی این طرح است و پس از تثبیت شغل رجوع این افراد انجام می‌شود.


به گفته نعیمی در این طرح به زوج‌ها یکسری جهیزیه و تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.


او اظهار کرد : از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۹۹۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان در قم اهدا شد.


نعیمی ادامه داد: ۲۹۱ کمک جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قم اهدا شد که ۲۰۳ کمک جهیزیه به نوعروسان و ۸۸ مورد نیز به منظور ازدواج مجدد به زنان مطلقه تحت حمایت اهدا شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار