۱۹ هزار نفر، متقاضی مرحله سوم طرح ملی مسکن درخراسان رضوی

۱۹ هزار و ۶۳۰ متقاضی از خراسان رضوی در مرحله سوم طرح ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی منصوری سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در مرحله سوم طرح ملی مسکن برای ثبت‌نام متقاضیان جدید در شهر‌های بدون ثبت‌نام در مراحل قبل و بر اساس ظرفیت‌های احصا شده در ۱۸۳ شهر واقع در ۱۹ استان کشور از جمله خراسان‌رضوی برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: درمرحله سوم از این طرح متقاضیان درخراسان رضوی می‌توانند برای ساخت مسکن در ۱۰ شهر نیشابور، نشتیفان، گناباد، کدکن، فریمان، شادمهر، سلامی، سرخس، خلیل آباد و تربت جام از طریق ثبت نام در سامانه مربوطه اعلام آمادگی کنند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان این شهر‌ها از ۱۸ دی ماه تا ساعت ۲۵ دی فرصت داشتندبا مراجعه به سامانه tem.mrud.ir برای ثبت‌نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.


منصوری بیان کرد: با احتساب ثبت نام شدگان جدید در طرح اقدام ملی مسکن، آمار نهایی متقاضیان ثبت نام شده در این طرح در خراسان رضوی به ۸۸ هزار و ۳۱۶ نفر رسید.

او ظرفیت خراسان رضوی را در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن "غیرقطعی" اعلام و تصریح کرد: هنوز ظرفیت متقاضیان مسکن در تعدادی از شهر‌ها از مجموع ۵۲ شهر اعلام شده برای اجرای این طرح در خراسان رضوی کامل نشده است که در مراحل بعدی اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، سامانه مربوطه برای ثبت نام متقاضیان گشوده خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.