تایید نهایی ۳۷ درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن در گناباد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: شرایط چهار هزار و ۳۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در مناطق شهری گناباد معادل بیش از ۳۷ درصد تاکنون تایید نهایی شده است.

ناصر چیتگر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت:  ۱۱ هزار و ۴۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در مناطق شهری گناباد ثبت نام کرده اند. از مجموع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گناباد هشت هزار نفر واجد شرایط اولیه شناخته شدند که از این تعداد چهار هزار و ۳۱۰ تن تاکنون تایید نهایی شده و یا از شرایط دریافت زمین برای احداث واحد مسکونی برخوردارند.

وی افزود: ۵۱ درصد از متقاضیان تایید نهایی شده در گناباد معادل ۲ هزار و ۱۸۷ نفر تاکنون زمین برای احداث و یا واحد مسکونی خود را دریافت کرده اند.

چیتگر بیان کرد: از این تعداد ۵۸۸ واحد مربوط به طرح مسکن مهر سابق و بقیه زمین جهت ساخت دریافت کردند و این طرح در شهر‌های گناباد، بیدخت، روشناوند و کاخک از توابع شهرستان گناباد در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد ادامه داد: ۶ قطعه زمین تاکنون برای احداث یک هزار و ۵۶۸ واحد در شهر گناباد، ۲ قطعه در شهر بیدخت به منظور احداث ۲۱۲ واحد و در شهر کاخک هم ۲ قطعه برای احداث ۴۰۷ واحد تامین شد.

به گفته وی، همچنین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی گناباد، تامین ۳۸۰ قطعه زمین از محل اراضی ملی در ۱۰ روستا از سال گذشته شروع شد. مراحل تحویل و واگذاری ۵۰ قطعه زمین به متقاضیان روستایی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ آغاز و نخستین قرعه کشی به تعداد ۱۹ واحد در مناطق روستایی هفته گذشته انجام شد.

چیتگر تاکسد کرد: در برخی از روستا‌ها اراضی ملی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد لذا اقداماتی برای تفاهم در برخی اراضی با دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی مناطق روستایی در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
با سلام 8 ماه است ثبت نام کردم لیکن زمین تحویل نگردد واین درحالی است که وام مسکن تصویب شده از ارزشش کم می شود
آخرین اخبار