نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

تحریم آستان قدس رضوی از سوی آمریکا حاکی از نقش تاثیر گذار این نهاد است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنی امریکا با مجموعه آستان قدس رضوی حاکی از فعالیت‌های مؤثر این مجموعه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم آستان قدس رضوی از سوی استکبار در حقیقت یکی از راهبرد‌های امریکا در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. هر کشوری که بخواهد مستقل از هژمونی امریکا و سیاست‌های سلطه طلبانه آن حرکتی داشته باشد، تحریم می‌شود.

او با اشاره به اینکه تحریم امریکا مبنای حقوقی ندارد، افزود: اگر این تحریم‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون بر اساس اصول بود و مبنای حقوقی داشت قطعا باید اول از همه رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست و عربستان جنایتکار تحریم می‌شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معمولا تحریم نهاد‌های موقوفه‌ای در دنیا خلاف عرف است و تحریم آستان قدس رضوی که بر اساس شواهد، مستندات تاریخی، حقوقی و قانونی بر اساس موقوفات مردم متدین ایجاد شده است و سازمان‌های تابعه در راستای نیات واقفین و خدمت به مردم فعالیت می‌کنند. این تحریم نشان از خوی درندگی استکبار دارد و این تحریم‌ها بر اساس هیچ ضابطه و قانونی نیست.

رحمانی بیان کرد: دشمنی امریکا با مجموعه آستان قدس رضوی حاکی از فعالیت‌های خوب و موثر آستان قدس رضوی با هدف خدمت‌رسانی، ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد است.

او در پاسخ به این سوال که وظایف آستان قدس رضوی در مقابله با تحریم‌ها چیست، تصریح کرد: آستان قدس رضوی و دیگر نهاد‌هایی که مورد تحریم امریکا قرار گرفته اند باید برای بی اثر کردن تحریم‌ها خود را بیش از گذشته قوی کنند چرا که اگر این تحریم‌های بی اثر شوند قطعا امریکا به اهداف پلید خود نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید


این نماینده مجلس تاکید کرد: تا زمانی که دشمن احساس کند با تحریم می‌تواند اقتصاد ما را دچار آسیب کند این تحریم‌ها را بیشتر خواهد کرد لذا بهترین راهکار برای مبارزه و کم اثر کردن تحریم‌ها این است که قوی شویم و به نظر بنده آستان قدس رضوی می‌تواند از این تهدید دشمن یک فرصت بسیار خوب بسازد و بیشتر از گذشته در تقویت مبانی اقتصاد مقاومتی گام بردارد.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار