توسعه شبکه دیتا و افزایش ظرفیت ارائه اینترنت در مرکز تلفن دزآب دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات فنی و توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن دز آب از توابع دزفول، ظرفیت ارائه اینترنت خانگی ADSL به مشترکان افزایش یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به افزایش استفاده مشترکان از شبکه دیتا جهت انجام فعالیت‌های روزانه خدماتی، آموزشی و کار‌هایی که نیاز به بستر اینترنت دارد، عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت دزآب از توابع دزفول در دستور کار کارشناسان حوزه شبکه مخابرات منطقه قرار گرفت.

او با بیان اینکه پروژه عملیات توسعه شبکه دیتای این مرکز با کابل کشی و نصب تجهیزات فنی و با هدف افزایش ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان جدید صورت گرفت، افزود: با توسعه فنی مخابراتی، نصب تجهیزات و افزایش یافتن ظرفیت ارائه دیتا در این مرکز به ۱۰۸۸ پورت، امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت از اینترنت باند پهن (adsl خانگی) فراهم شد.

فلاح زاده اظهار داشت: متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت این مرکز به منطور بهره مندی از این خدمات می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس و نسبت به ثبت نام و انتخاب بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.