در گفت‌وگو با کارشناس بازار سرمایه مطرح شد؛

نمایندگان مجلس موضوع بورس را به کمیسیون اقتصادی بسپارند

کارشناس بازار سرمایه گفت:نظرات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با بورس به علت جایگاه علمی که دارند مثبت است به همین علت از سایر نمایندگان درخواست داریم تا در خصوص بازار سرمایه اظهار نظر نکنند.

امین دلیری راد کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،در رابطه با  اظهارنظرهای بیش از اندازه بعضی از نمایندگان مجلس و مسئولان در رابطه با بازار سرمایه، اظهار کرد:بازارهای پولی و مالی یکی از پیچیده ترین مسائل مطرح در اقتصاد هر کشور به شمار می آیند به علت آنکه به چندین زنجیره متصل هستند این امر بدین معناست که کوچکترین اتفاق اعم از مسائل سیاسی، اقتصادی و غیره می تواند  روی آن تاثیر بگذارد.

این کارشناس بازار سرمایه افزود : بعضی از مسئولان کشور بنا به جایگاهی که دارند هر اظهار نظری در رابطه با بورس انجام می دهند و سبب برهم ریختن بازار سرمایه می شوند، باید دستگاه های نظارتی به ویژه سازمان بورس در این رابطه ورود کنند و مانع این اتفاق شوند.

دلیری راد گفت:در حال حاضر بازار سرمایه  نیازمند سیگنال های مثبت و کارشناسی است زیرا بسیاری از سهام ها به ارزش ذاتی خود رسیده‌اند و بازار سرمایه قابلیت بازگشت به روند صعودی دارد.

او بیان کرد: اقدامات و نظرات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با بورس به علت جایگاه علمی که دارند مثبت است اما در این بین می بینیم که نمایندگان دیگر کمیسیون های مجلس با اظهار نظرهای غیر کارشناسی روی بازار اثر مفنی می‌گذارند.


بیشتر بخوانید


این کارشناس بازار سرمایه در واکنش به صحبت های علیرضا بیگی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها درباره ضرورت کمک مالی به مال باختگان بازار سرمایه ، گفت:در تمام دنیا به شرطی دولت ها به بحث بازار سرمایه  ورود و به آن سرمایه تزریق می کنند که با اُفت شدید  مواجه شده باشند.

او تاکید کرد: اینکه مسئولی در چنین شرایط اقتصادی مطرح می کند که  باید به مال باختگان بازار سرمایه کمک مالی کرد سبب برهم ریختن جو بازار می شود، از مسئولان درخواست داریم که با اظهار نظرهای غیر منطقی جو بازار را برهم نریزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار