نساجی قربانی نمی شود

مجید جلالی گفت: سقوط ذوب آهن به ضرر فوتبال است اما نساجی نباید قربانی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان بازی فردا مقابل تیم اصفهانی را فرصت خوبی برای رهایی از شرایط سخت و پرفشار نساجی اعلام کرد و گفت: بازیکنان نساجی در شرائط خوبی هستند و سعی می‌کنیم با بازی خوب و محکم نتیجه خوبی کسب کنیم.

او با بیان اینکه اشتباهات داوری همیشه و همه‌جا وجود دارد، افزود: تیم بزرگ و باسابقه‌ ذوب‌آهن اگر به لیگ یک سقوط کند به ضرر فوتبال است و قبول داریم که شرایط سختی دارند ولی ما نباید قربانی شویم.

مجید جلالی گفت: توقع یک بازی خوب ، منصفانه و قضاوت کاملاً بی‌طرفانه داریم.

بیشتر بخوانید

سرمربی نساجی مازندران در خصوص حضور بازیکنان رده پایه در تمرینات بزرگسالان نیز گفت: هفت بازیکن جوان در تمرینات حاضر شدند و دو نفر در لیست قرار گرفتند اما امکان استفاده از آنان در بازی ها بستگی به کیفیتی دارد که در تمرینات از خود نشان می‌دهند.

او با بیان اینکه این تیم در نیم‌فصل ترمیم خواهد شد، ادامه داد: ۱۰ بازیکن مصدوم داریم که پنج نفر نمی‌توانند بازی کنند و پنج نفر نیز با رسیدگی‌های پزشکی به بازی‌ها می‌رسند.

سرمربی نساجی مازندران مصدومیت ها را ناشی از بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دانست و افزود: اگر تیمی میخواهیم که بتواند در لیگ به‌خوبی رقابت کند اول باید چمن زمین وطنی طبیعی شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.