نقش‌هایی که زندگی واقعی بازیگران را به بازی گرفت + تصاویر

گاهی بازی در یک نقش و فیلم سینمایی برای بازیگران گران تمام می‌شود و زندگی آن‌ها در دنیای واقعی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کولایدر، دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازیگران، یک نقش مشخص را برای بازی کردن انتخاب می‌کنند. ممکن است پول زیادی بابت آن دریافت کنند، کاراکتری که قرار است بازی کنند جذاب باشد و یا به پیشرفت آن‌ها در آینده کمک کند. با این حال بازی در یک نقش ساده می‌تواند تاثیر منفی یا مثبت زیادی روی زندگی آن‌ها بگذارد.

در اینجا بازیگران و نقش‌های سینمایی آن‌ها را ببینید که تاثیر منفی در زندگی آن‌ها گذاشته اند.

آدریانا کاسلوتی

نقش‌های سینمایی که به زندگی بازیگرانشان آسیب زدند
او برای ایفای نقش در انیمیشن دیزنی به نام «سفید برفی و هفت کوتوله» شناخته می‌شود. حتی اگر کمتر کسی او را به اسم بشناسد، اما صدای او برای همه قابل تشخیص است. اما نقش سفید برفی برای وی دردسر ساز بود چرا که بعد از آن برای پیدا کردن نقش‌های جدید مشکل داشت. کارگردان و تهیه کننده‌های زیادی برای استخدام وی مردد بودند چرا که مهم نبود چه نقشی را به وی بدهند، صدای او برای مخاطب تداعی کننده سفید برفی بود.

جورج کلونی

نقش‌های سینمایی که به زندگی بازیگرانشان آسیب زدند
سیرینا فیلمی تاثیرگذار در زندگی جورج کلونی بود. این فیلم توسط منتقدان تحسین شد و در لیست فیلم‌های برتر سال ۲۰۰۵ قرار داشت. کلونی برای این نقش جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب گرفت که البته به قیمت سنگینی برای او تمام شد. کلونی در یکی از صحنه‌های این فیلم دچار آسیب مغزی می‌شود که منجر به سردرد‌های شدید طولانی مدت و عوارض جانبی عصبی شد. او پس از چند عمل جراحی موفق، سلامتی خود را به دست می‌ آورد.

سوفیا کاپولا

نقش‌های سینمایی که به زندگی بازیگرانشان آسیب زدند
وقتی فرانسیس فورد کاپولا بازیگران پدرخوانده ۳ را انتخاب می‌کرد، دوست داشت دخترش هم در یکی از نقش‌های اصلی فیلم بازی کند. اما بازی و توانایی دختر کاپولا در این فیلم به طور گسترده و علنی مورد نقد قرار گرفت. به همین خاطر حرفه بازیگری کاپولا پیش از آنکه واقعا آغاز شود به پایان می‌رسد. البته او جا پای پدرش می‌گذارد و فیلم‌های موفقی را کارگردانی می‌کند.

چارلی چاپلین

نقش‌های سینمایی که به زندگی بازیگرانشان آسیب زدند
«دیکتاتور» بزرگ یکی از موفقترین فیلم‌های تاریخ با موضوع طنز سیاسی است. این فیلم که چاپلین در آن نقش آدولف هیتلر را بازی می‌کند به یک اندازه خنده دار و تاثیرگذار بود. اما تاثیر آن در زندگی خود چاپلین اصلا خنده دار نبود. با این حال که فیلم جوایز و نامزدی‌های متعددی را دریافت کرد، برای او در FBI یک پرونده باز شد و پس از ترک آمریکا از ورود مجددش به این کشور جلوگیری شد.

مایکل مایرز

نقش‌های سینمایی که به زندگی بازیگرانشان آسیب زدند
در اواخر دهه ۹۰ و سال ۲۰۰۰ میلادی هیچ چیز نمی توانست جلودار مایکل مایرز در زمینه کمدی باشد. او پس از موفقیت با فیلم «جهان وین» در سریال کمدی و جاسوسی «قدرت آستین» بازی کرد که شهرت او را بیشتر کرد. اما فیلم بعدی او به نام «استاد عشق» نطر منتقدان را جلب نکرد و در گیشه شکست خورد. بعد از این فیلم مایرز در کمتر فیلمی بازی کرد. او نهایتا توانست بعد از مدت‌ها با نقش‌هایی کوتاه در فیلم‌های «حرامزاده‌های لعنتی» و «حماسه کولی» به بازیگری بازگردد.

بروس ویلیس

نقش‌های سینمایی که به زندگی بازیگرانشان آسیب زدند
بروس ویلیس یک ستاره فیلم تلویزیونی بود و بازی در فیلم سینمایی «جان سخت» او را به عنوان یکی از بازیگران فیلم‌های اکشن مطرح کرد. با این حال این فیلم مشکلاتی برای او در پی داشت. در تصادفی که در طی فیلمبرداری پروژه رخ داد، بروس ویلیس تقریبا شنوایی خود را از دست می‌دهد. درست است که او با این نقش در دنیای سینما مطرح شد اما  به اینکه او دو سوم شنوایی یکی از گوش هایش را از دست بدهد نمی ارزید.

تیلور کیچ

نقش‌های سینمایی که به زندگی بازیگرانشان آسیب زدند
سال ۲۰۱۲ برای تیلور کیچ سال خوبی نبود. او در فیلم‌های زیادی مثل «جان کارتر»، «کشتی جنگی» و «وحشی»‌ها بازی کرد، اما هیچکدام نه تنها مورد انتقاد قرار گرفتند بلکه در گیشه نیز شکست خوردند. به همین دلیل او از آن زمان به بعد دیگر توسط هالیوودی‌ها به خدمت گرفته نشد. او از آن زمان بیشتر به کار‌های تلویزیونی مثل «کاراگاه حقیقی» روی آورد.

منبع:Collider

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۸:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
هیچکدام نه تنها مورد انتقاد قرار گرفتند بلکه در گیشه نیز شکست خوردند
آخرین اخبار