مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله خبر داد:

کادر سازی نیرو‌های جوان انقلابی در دستور کار بسیج مداحان

ربیعی گفت: کادر سازی نیرو‌های جوان انقلابی مهمترین رویکرد و در دستور کار بسیج مداحان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله در جمع مداحان و شاعران استان مرکزی گفت: امروز مهمترین رویکردی که در دستور کار بسیج مداحان قرار گرفته تربیت و کادر سازی نیرو‌های جوان انقلابی است.

ربیعی افزود: بیش از ۲ هزار نفر از مداحان برجسته در سطح استان با بسیج مداحان مشارکت دارند که بسیج مداحان در راستای توانمند سازی همه جانبه آن‌ها تلاش و برنامه ریزی لازم را انجام می‌دهد و در ایام سال برنامه‌های متنوعی برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

او اضافه کرد: خوشبختانه امروز هم افزایی و همدلی خوبی در بین جامعه مداحان و ستایش گران استان مرکزی وجود دارد و امروز همه با رویکرد عملیاتی شدن دغدغه‌های مقام معظم رهبری و تحقق اهداف انقلاب اسلامی یک هدف مشترک را دنبال می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله بیان کرد: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیش از ۳۰ عنوان برنامه محتوایی در نظر گرفته شده که در سطح سازمان و کانون‌های شهرستانی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: امروز مداحان بسیجی با تاسی از فرهنگ اهل بیت (ع) مشارکت خوبی در برنامه‌های دینی و مذهبی در راستای تقویت فرهنگ انقلابی و جهادی دارند که نمونه‌های آن را در شرایط مختلف و خصوصا در بیماری کرونا به وضوح دیدیم و هم اکنون بیش از ۳۳ گروه جهادی فعال وجود دارد که در همه عرصه‌ها نقش آفرینی می‌کنند.

ربیعی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف امروز مداحان پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در همه ابعاد است که باید مورد توجه باشد و امروز یکی از مهمترین مطالبات رهبری از مداحان تقویت فرهنگ انقلابی و جهادی در کشور است و خوشبختانه برنامه‌های خوبی در این راستا تدوین شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.