سردار کریمی:

دشمنان تحریف را به سمت قشر نوجوان و جوان برده اند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: یکی از مهمترین اولویت‌هایی که باید در برنامه‌های چهل سالگی مدنظر باشد مسئله پاسخ به تحریف دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در نشست تخصصی با فرماندهان نواحی، معاونین و اقشار بسیج سپاه روح الله استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: امروز دشمنان برای اثرگذاری تخریب‌های خود مسئله تحریف را به سمت قشر نوجوان و جوان جامعه برده اند ویکی از مهمترین اولویت‌هایی که باید در برنامه‌های چهل سالگی مدنظر باشد مسئله پاسخ به تحریف دشمنان است.

دشمنان تحریف را به سمت قشر نوجوان و جوان برده اند.

سردار کریمی افزود: جامعه مداحان، سخنرانان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و دستگاه‌های متولی، چون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید مسئله تحریف را جدی بگیرند و خود را تجهیز کنند و آماده پاسخگویی به شبهات دشمنان باشند.

او اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه روایت فتح در استان مرکزی به میدان آمده و به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس ساخت ۴۰ مستند تخصصی از سیره شهدا و رزمندگان استان را در دستور کار خود قرار داده و همه موظف به همکاری همه جانبه با این مجموعه هستیم.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: سهمیه هر شهرستان برای ساخت مستند از سوی مجموعه روایت فتح مشخص شده و کلیه شهرستان‌ها موظف هستند با بررسی همه جانبه در مورد شهدا سهمیه‌های خود را جذب کنند.

هیئت‌های مذهبی نشان دادند از همه دقیق‌تر و منظم‌تر هستند

او ضمن تقدیر و تشکر از هیئت‌های مذهبی، جامعه مداحان، سخنرانان، طلاب، روحانیون، نیرو‌های نظامی و انتطامی و بسیجیان در برگزاری باشکوه و با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها در مراسمات ده اول ماه محرم ادامه داد: خوشبختانه هیئت‌های مذهبی و همه عناصر فعال که در زمینه برگزاری مراسمات نقش داشتند نشان دادند از همه دقیق‌تر و منظم‌تر هستند و به خوبی ظاهر شدند.

سردار کریمی تصریح کرد: هدایت‌های مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان در برگزاری مراسمات دهه اول ماه محرم بسیار تاثیرگذار بود و هیئت‌های مذهبی با تاسی از رهنمودهایایشان محرم امسال را بسیار باشکوه برگزار کردند و این دهه را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار ساختند که بسیار قابل تقدیر است.

گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت و اولویت مهم است

او تاکید کرد: امروز مسئله گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت و اولویت مهم است و سپاه روح الله استان مرکزی با مشارکت کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌ها از ابتدای خرداد ماه برنامه‌های گسترده‌ای در این خصوص پیش بینی کرده و کلیه اقدامات یکسال جاری با محوریت چهل سالگی دفاع مقدس اجرایی خواهند شد.

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: دفاع مقدس تنها مسئله شکست یک دشمن متکی بر قدرت‌های بزرگ جهانی نیست بلکه دفاع مقدس حاکم شدن تفکر تمدن اسلامی و جاری شدن ارزش‌های اسلامی و معنوی است که این تفکر دشمن را به زانو درآورده است.

بزرگترین دستاورد دفاع مقدس تشکیل تفکر و فرهنگ مقاومت است

او گفت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس تشکیل تفکر و فرهنگ مقاومت است که امروز بعد از گذشت چهل سال این تفکر معادلات جهانی را به هم زده است و یکی دیگر از دستاورد‌های دفاع مقدس رسیدن ملت ایران به خودباوری و اعتقاد به توانمندی‌های داخلی است که پیشرفت‌هایی بی نظیر چهل ساله در ابعاد مختلف برگرفته از این تفکر خودباوری می‌باشد.

سردار کریمی افزود: آن چیزی که دفاع مقدس را نسبت بعد سایر جنگ‌ها متفاوت کرده و به آن ارزش والایی بخشیده معنویت موجود در آن است چراکه این دفاع با اذن و هدایت های، ولی فقیه شروع شد و همواره در طول آن عنایات و الطاف الهی شامل حال رزمندگان میشد.

اذن، ولی فقیه و دفاع از ارزش‌های اسلامی به رزمندگان جرات داد

او اضافه کرد: آن چیزی که به رزمندگان جرات داد که با تمام وجود خود را فدای دفاع مقدس کنند اذن، ولی فقیه و دفاع از ارزش‌های اسلامی بود که همواره باید این مسئله مهم را تبیین کنیم.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: دفاع و جهاد همه جانبه یکی از دستورات دینی ماست که در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به طور عملیاتی پیاده شد و این دستور دینی امروز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و لازمه آن تبیین صحیح و ضرورت جهاد است.

او بیان کرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که محور برنامه‌های چهل سالگی قرار گرفته یک اتفاق بسیار مبارک و لازم است چرا که این عزیزان سرمایه‌های ارزشمند کشور محسوب می‌شوند و توجه و بهره مندی از تجربیات آن‌ها فرهنگ مقاومت در کشور را پایدارتر و محکم‌تر می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.