لزوم جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در بافت

دادستان عمومی و انقلاب بافت یکی از مشکلات کنونیِ این شهرستان را تغییر کاربری غیر قانونی اراضی زراعی و باغی دانست و تأکید کرد: دستگاه‌ها از صدور پروانه و واگذاری سایر امتیازات به این اراضی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عنایت اله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی بافت گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، اتحادیه‌ها و اصناف نقش مهمی در تنظیم بازار و کنترل گرانی‌ها دارند و همه دستگاه‌ها باید با درک صحیح شرایط کنونی، در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر بازار با دقت و جدیت اقدام کنند.

او بیان داشت: یکی از مشکلات کنونی در شهر بافت تغییر کاربری غیر مجاز و غیر قانونی اراضی زراعی و باغی است و انتظار می‌رود شهرداری و سایر دستگاه‌ها از صدور پروانه و واگذاری سایر امتیازات به این اراضی خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را سریعاً گزارش دهند.

دهقانی با تاکید بر اینکه شهرداری نقش مهمی در تنظیم بازار و نظم شهری دارد، تصریح کرد: سامان بخشی وانت بار‌های دست فروش و دوره گرد و استقرار آن‌ها در مکان و موقعیت مناسب ضروری است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از عملکرد و تعامل شهرداری و شورای شهر این شهرستان قدردانی کرد.

در این نشست مقرر شد: اصلاح تقاطع روبروی بخشداری که محل وقوع حوادث رانندگی متعددی است، اصلاح شود، جوشکاری‌ها و تعمیرگاه‌های بلوار شهید رجایی و خیابان آیت ا... سعیدی ساماندهی شوند، خودرو‌های فرسوده جمع آوری، طرح فاضلاب کوچه ورودی نمایندگی سایپا از لحاظ نبود بهداشت عمومی بازسازی شود، بهداشت و دستگاه‌های مرتبط به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و سالم سازی شهر اقدامات لازم را صورت دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار