ماشین‌های حمل اتباع غیرمجاز و قاچاق سوخت بلای جان شهروندان ریگانی

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: برای پیشگیری از قاچاق سوخت و تردد اتباع غیر مجاز نیازمند استقرار ایست و بازرسی مصوب در ریگان به عنوان یکی از ورودی‌های مهم استان کرمان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین سلطانی زرندی رئیس دادگستری شهرستان ریگان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ریگان که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان برگزار شد، گفت: متاسفانه یکی از دلایلی که منجر به تصادفات مرگبار در محور‌های مواصلاتی این شهرستان می‌شود، موضوع ماشین‌های قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز است که نیازمند یک چاره اندیشی فوری در این رابطه هستیم.

او افزود: خوشبختانه طی امسال با همکاری سایر دستگاه ها، زمین خواری در ریگان به حداقل رسیده است و از میزان زیادی از اراضی ملی رفع تصرف به عمل آمده و به بیت المال بازگشت داده شده است.

سلطانی با اعلام اینکه ریگان در زمینه صلح و سازش پیشتاز است، تصریح کرد: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت علما، سران، طوایف و متنفذین محلی، توانسته ایم بیشترین میزان صلح و سازش در پرونده‌ها را طی چند سال گذشته در استان کرمان به خود اختصاص دهیم.

در این جلسه اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم ریگان به بیان مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله حاشیه نشینی، اعتیاد، تهاجم فرهنگی دشمن، تصادفات، بیکاری و ... پرداختند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار