روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوا در مناطق مختلف این استان از امروز ۲۶ بهمن ماه تا پایان هفته جاری با روند افزایش دما، گرمتر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین ظرف این مدت وزش باد توام با گرد و خاک به ویژه روز‌های پایانی این هفته یعنی پنجشنبه و جمعه آتی در مناطق مختلف خراسان رضوی شدت می‌گیرد.

او افزود: با این وجود بارش پراکنده باران همراه با افت دما برای برخی نواحی خراسان رضوی در طول هفته جاری پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای امروز ۲۶ بهمن ماه مشهد را ۲۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی و ادامه داد: دمای هوای این کلانشهر تا روز پنجشنبه آتی ۳۰ بهمن این ماه با افزایش تدریجی به ۲۶ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده بیان کرد: کمینه دمای دیشب هوای مشهد نیز چهار درجه بالای صفر بود که به تدریج افزایش یافته و تا پایان هفته به ۱۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

قوچان در شمال خراسان رضوی با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و سرخس واقع در شمال شرق استان با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بیشترین شدت وزش باد نیز ظرف همین مدت از کلات واقع در شمال شرقی خراسان رضوی با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار